کاشت ۲۰۰ اصله نهال به یاد شهدای بهبهان

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان از کاشت ۲۰۰ اصله نهال به یاد شهدای بهبهان در منطقه علمدار کوه خائیز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان، حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان با اعلام این خبر گفت: امروز جمعه ۱۷ دی ماه به نیابت از شهدای بهبهان همایش نهال کاری توسط کوهنوردان بهبهان در منطقه علمدار کوه خائیز انجام شد.

حسین خود افزود: این برنامه توسط هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی بهبهان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، بسیج جامعه ورزشکاران بهبهان و با حمایت نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بهبهان اجرا شد.

وی با تقدیر از حمایت های محمد طلا مظلومی از جامعه ورزش شهرستان بهبهان گفت: تلاش ها و پیگیری های نماینده محترم بهبهان از ورزش بهبهان موجب دلگرمی ورزش کاران و ورزش دوستان بوده و نوید بخش روزهای پر فروغ در ورزش همگانی و ورزش قهرمانی شهرستان در میادین مختلف ملی و بین المللی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در پایان از هیات کوهنوردی و باشگاه های کوهنوردی، بسیج جامعه ورزش بهبهان، پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان جهت اجرای همایش نهال کاری و پاسداشت یاد و خاطره شهدای پرافتخار شهرستان بهبهان قدردانی کرد.

 

306