مدیر جدید راه و شهرسازی بهبهان منصوب شد

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، با حضور مهندس رضایی معاون نیروی انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان جلسه تودیع سرپرست پیشین و معارفه میثم مصاحب مدیر جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان بهبهان به ریاست سیدولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه فرماندار شهرستان بهبهان ضمن تقدیر از عملکرد سه ماهه مهندس غلامی سرپرست پیشین این اداره گفت: اداره راه و شهرسازی بهبهان در چند ماه اخیر با زحمت های مهندس غلامی به نظم و آرامش رسیده بود و به عنوان رییس شورای مسکن شهرستان از ایشان تشکر و قدردانی کرده و برایشان در ادامه مسیر آرزوی موفقیت میکنم.
وی افزود برای آقای مصاحب نیز ارزوی موفقیت دارم و به عنوان رییس شورای مسکن شهرستان از ایشان توقع کار و تلاش بیش از پیش دارم.
به گفته فرماندار شهرستان بهبهان در حوزه مسکن و شهرسازی دو کار مهم وجود دارد، اول نهضت ملی مسکن و دوم مسکن جوانی جمعیت و از مدیر جدید انتظار می رود پرونده های مختلف را هرچه سریع تر تعیین تکلیف نماید.

فرماندار بهبهان افزود هرجا که لازم باشد حمایت های لازم را انجام خواهیم داد و انتظار ما رعایت مر قانون است، هرجا قانون هرچیزی را تعیین کرد باید انجام شود.

سید ولی الله موسوی گفت انتظار داریم با همکاری همه جانبه رتبه شهرستان را در زمینه مسکن ملی ارتقا دهیم.

 

 

725