برگ زرین دیگری در حوزه خیرین سلامت بهبهان

خیر بهبهانی یک واحد دو طبقه را برای خوابگاه دانشجویی و درمانگاه زنان به دانشکده علوم پزشکی بهبهان تخصیص داد

 

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، صبح امروز دوشنبه ۲۹ آبان ماه تفاهم نامه تخصیص یک واحد مسکونی دوطبقه جهت کاربری خوابگاه دانشجویی دخترانه و درمانگاه تخصصی زنان با حضور آقایان تقوایی، خلیلی و مسعودنیا بعنوان نمایندگان خیر و دکتر رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان، دکتر خواجه پور معاونت درمان و آقای بیانی عضو هیات مدیره خیرین سلامت برگزار شد.
رئیس دانشکده علوم پزشکی در این جلسه با تقدیر از خانواده تقوایی برای این کار خیر، اقدامات انجام گرفته در سال ۱۴۰۲ را بعنوان برگ زرینی در کارنامه حوزه سلامت بهبهان عنوان کرد که با تکمیل کامل پروژه ها شهروندان بهبهانی و شهرستان های مجاور تا سال ها از خدمات آن ها منتفع خواهند بود.
دکتر احدی افزود: واحد تخصیص یافته توسط خاتواده تقوایی ساختمانی نوساز دارای ۲۱ اتاق، چندین سالن بزرگ و ۳ حیاط بزرگ است که به فضل خدا بزودی با استقرار درمانگاه تخصصی زنان در آنجا خدمات تشخیصی و درمانی به بانوان شهرستان ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به شروع سال تحصیلی دانشجویان پزشکی گفت: با توجه به نظر خیر محترم جهت تخصیص این واحد برای خوابگاه دختران دانشجوی پزشکی، از سال تحصیلی آینده دختران دانشجوی پزشکی در این خوابگاه مستقر خواهند شد.
دکتر احدی در خصوص امکانات در نظر گرفته شده در این خوابگاه برای دختران دانشجو گفت: این خوابگاه به کلیه امکانات رفاهی شامل اتاق های مجهز، پکیج های سرمایش و گرمایشی، کتابخانه، آشپزخانه و سالن غذاخوری، سلف سرویس، سالن ورزشی و اینترنت پرسرعت مجهز بوده تا دانشجویان عزیز در آرامش کامل به تحصیل بپردازند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در پایان با تقدیر از اقدام خیرخوانه و ماندگار خانواده معزز تقوایی ابراز امیدواری کرد با مشارکت خیرین در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شاهد افزایش کیفیت خدمات در حوزه سلامت باشیم.



238