کشف و معدوم سازی ۵ تن خیارشور غیر قابل مصرف در بهبهان

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، بازرسان بهداشت محیط شهرستان بهبهان ۵ تن غیر قابل مصرف را در سطح شهر بهبهان کشف و معدوم کردند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان بهبهانی، بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی این شهرستان طی بازرسی‌های مستمر در طی ساعات اداری، غیر اداری و روزهای تعطیل، موفق به کشف و معدوم سازی ۵ تن خیارشور فله غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف در سطح کارگاه ها و مراکز تولید و عرضه شدند.

دکتر امیرحسین روزبه افزود: محموله های کشف شده پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و تائید آلودگی به کپک و مخمر، با اخذ دستور قضایی از چرخه توزیع جمع آوری و معدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام خرید مواد غذایی، به مشخصات کامل بهداشتی مندرج بر روی بسته بندی، از جمله نشان سیب سلامت، تاریخ تولید و مصرف توجه و مواد غذایی را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی مراکز عرضه مواد غذایی یا اماکن عمومی، مراتب را به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت اطلاع دهند.

363