افزایش خدمات دندان پزشکی در بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید مصطفی خمین با تجهیز بخش رادیولوژی بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی ره بهبهان به دستگاه تصویربرداری از تک دندان به روش فسفر پلیت، خدمات دندان پزشکی به شهروندان در این بیمارستان افزایش یافت.

این دستگاه برند vatech کشور کره با تیوپ توشیبا ژاپن است
و در این روش تصویربرداری، دستگاه با قرار دادن بیمار در معرض «اشعه ی بسیار کم » تصاویر «دیجیتال با وضوح بسیار بالا» ارائه می دهد.

همچنین با سرویس کلی دستگاه opg، مجددا این دستگاه وارد مدار خدمات دهی شد.

دستگاه OPG که برند morita ساخت کشور ژاپن است کاربردهایی نظیر: بررسی موقعیت کلی دندانها و ارتباط آنها با یکدیگر، پوسیدگی، نهفتگی دندان، شکستگی یا ترک خوردگی، تغییر رنگ دندان ها، عفونت، تومور، وضعیت سینوس ها، وضعیت استخوان فک، کاشت ایمپلنت دندان، درمان ارتودنسی، جراحی چانه و فک را دارا می باشد.

لازم به ذکر است با تدابیر مدیریت بیمارستان و جهت رفاه حال بیمه شدگان عزیز، تعداد دندان پزشکان از دو پزشک به سه پزشک افزایش یافته و خدمات دندان پزشکی در دو شیفت صبح و عصر برقرار خواهد شد.

از دیگر خدمات اضاف شده دندان پزشکی در بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی ره بهبهان کشیدن دندان عقل است که به لیست خدمات دندانپزشکی این بیمارستان افزوده شد.

 

297