آقای وزیر بهداشت، آیا سفرتان به بهبهان فقط برای قیچی زدن بود؟

هدف سفر دولت به خوزستان شنیدن و رفع مشکلات بود یا افتتاح پروژه ها؟

پدرام کسایی؛ پایگاه خبری بهبهان صدا: دور دوم سفر دولت سیزدهم به استان خوزستان صبح امروز پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه به ریاست سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و با همراهی ۱۱ تن از وزرا و تعدادی از معاونین رئیس جمهور آغاز شد.

برنامه حضور رئیس جمهور مشخص بود و وی در سفرش به خوزستان برای سخنرانی در برخی از شهرها و افتتاح پروژه ها حضور یافت.

وزرای دولت سیزدهم نیز طبق برنامه مشخص در دیگر شهرستان ها حضور یافته و در برنامه های از پیش تعیین شده شرکت کردند.

شهرستان بهبهان نیز طبق برنامه از قبل مشخص شده میزبان دکتر عین اللهی وزیر بهداشت بود.

افتتاح پروژه های بهداشت و درمان شامل بیمارستان فوق تخصصی قلب حضرت فاطمه زهرا (س)، بیمارستان محلی بخش تشان، دانشکده پزشکی پردیس درمانی حضرت ولی عصر (عج) از جمله برنامه های سفر وزیر بهداشت در شهرستان بهبهان بود.

آنچه حائز اهمیت است دعوت نکردن از خبرنگاران برای رساندن مطالبات مردم به وزیر بوده که متاسفانه تیم برنامه ریزی در سفر هیات دولت به استان خوزستان بویژه در شهرستان بهبهان هیچ هماهنگی برای حضور خبرنگاران در این برنامه ها نداشت.

سوالی که پیش می آید این است که آیا حضور هیات دولت در خوزستان صرفا برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه هاست؟ یا دولت به خوزستان آمده تا با پیگیری مصوبات سفر قبل و بازخواست مدیران کم کار، صدای مردم خوزستان را شنیده و مشکلاتشان را پیگیری کند.

عدم حضور خبرنگاران محلی در برنامه بازدید وزرا یعنی عدم شنیدن مشکلات و کاستی های آن منطقه، که امیدواریم تیم روابط عمومی هیات دولت در فرصت مناسب صدای این دیده بانان محلی را شنیده و با رفع کاستی ها و مشکلات، موجبات رضایت حداکثری شهروندان فهیم خوزستان را فراهم کنند وگرنه قیچی کردن روبان پروژه خیر ساز بیمارستان فوق تخصصی قلب حضرت فاطمه زهرا (س) که هنوز تامین کادر پزشکی و پرسنل آن در هاله ای از ابهام قرار دارد، کار شاقی نیست.

254