مهندس جليليان مدیر شرکت نمایشگاهی آرسکا سازه خبر داد

آغاز بکار نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی منزل در بهبهان

مهندس مزدک جلیلیان مدیریت شرکت نمایشگاهی آرسکا سازه در تشریح نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی منزل در بهبهان گفت: نمایشگاه مبل و دکوراسیون داخلی از فردا دوشنبه یکم آذرماه در مجموعه ورزشی ایثار ( جانبازان) بهبهان آغاز بکار خواهد کرد.

مهندس مزدک جلیلیان با اشاره به شعار سال جاری که از سوی حضرت امام خامنه ای نامگذاری شده گفت: شعار امسال از سوی حضرت امام خامنه ای تولید پشتیبانی و مانع زدایی ها نامگذاری شده که می بایست همه ی ما در راستای تحقق این شعار گام های عملی برداریم.

وی توسعه کسب و کار، رونق تولید داخلی و ایجاد شرایط مناسب برای خرید شهروندان را زمینه ساز شکوفایی اقتصاد داخلی و ایجاد اشتغال عنوان کرد و افزود: شرکت نمایشگاهی آرسکا سازه با برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم محصولات با استفاده از ظرفیت تولید کنندگان مطرح داخلی ضمن تقویت شرکت های تولیدی ملی شرایط خرید مناسب را برای شهروندان فراهم کرده و در همین راستا توانسته ایم تا کنون بیش از ۱۲۰ نمایشگاه را در سطح کشور برگزار کرده و علاوه بر آن نمایشگاه های فروش محصولات ملی را در بسیاری از کشورها از جمله، لبنان، اکراین، روسیه، قطر، سوریه و برخی دیگر از کشورهای همسایه برگزار کنیم.

مدیر شرکت نمایشگاهی آرسکا سازه در تشریح نمایشگاه بهبهان گفت: این نمایشگاه از فردا دوشنبه یکم آذرماه بمدت ۵ روز همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای شهروندان عزیز خواهد بود.

مهندس مزدک جلیلیان در توضیح محصولات عرضه شده در این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه برترین شرکت های داخلی تولید مبل، لوستر، فرش، تابلوفرش، کاغذ دیواری و تزئینات داخلی ساختمان محصولات خود را در معرض دید شهروندان قرار داده و مردم می توانند پس از رویت نمونه محصولات، سفارشات خود را ثبت کنند.

وی در خصوص نحوه ثبت سفارش نیز گفت: کلیه مبالغ پرداختی جهت سفارشات تا هنگام تحویل کالا به مشتری در حیاب اتاق اصناف بهبهان خواهد ماند و در صورت عدم رضایت مشتری از کالای تحویلی و مغایرت و یا معیوب بودن جنس تحویلی با سفارش، مشتری می تواند با ارائه فاکتور خرید به اتاق اصناف کل مبلغ پرداختی خود را دریافت کند.

وی افزود: شرکت نمایشگاهی آرسکا سازه این تضمین را می دهد که اجناس خریداری شده توسط خریداران با کیفیت مناسب و حداقل ۳۰ درصد پایین تر از قیمت فروش بازار باشد و هدف ما رضایت شهروندان از خرید بدون واسطه از تولید کننده باشد.

مهندس مزدک جلیلیان در پایان از همراهی و همیاری فرماندار محترم شهرستان، ریاست اداره صمت و اتاق اصناف و فرمانده منطقه انتظامی شهرستان با شرکت نمایشگاهی آرسکا سازه جهت برپایی این نمایشگاه در شهرستان بهبهان تقدیر و تشکر کرد.

 

1140
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *