پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان در پی کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی پرورش اندام توسط احمدرضا عبداللهی دلاور مرد بهبهانی تیم ملی پرورش اندام

 

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان، حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان در پیامی افتخار آفرینی احمدرضا عبداللهی دلاورمرد بهبهانی تیم ملی پرورش اندام و کسب عنوان سوم و مدال برنز در مسابقات جهانی اسپانیا را تبریک گفت.

متن این پیام بشرح زیر است

پیروزی ارزشمند و غرور آفرین احمدرضا عبداللهی دلاور مرد تیم ملی پرورش اندام ایران و شهرستان بهبهان و کسب مدال برنز رشته بادی کلاسیک در رقابت های جهانی اسپانیا را به این ورزشکار با اخلاق و عزیز، مربیان زحمتکش و پرتلاش، خانواده، جامعه ورزش و شهروندان عزیز بهبهان تبریک و شادباش عرض می نمایم.

بلا شک کسب این افتخار بزرگ حاصل تلاش و پشتکار این ورزشکار عزیز، کادر فنی، مربیان و حمایت همه جانبه خانواده وی با کمترین امکانات و کمک دولتی است که پله های موفقیت را طی کرده است.

از درگاه خداوند متعال برای این پهلوان ارزشمند و همه ی ورزشکاران عزیز بهبهان آرزوی موفقیت و کسب افتخارات متعدد در میادین مختلف را دارم.

حسین خود
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان

739
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *