رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان خبر داد:

تحویل ۱۰ کپسول پنجاه لیتری اکسیژن به بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی ره بهبهان

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان از تحویل ۱۰ عدد کپسول پنجاه لیتری اکسیژن به بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی ره بهبهان جهت کمک به درمان بیماران کرونایی خبر داد.

حسین مرشد بهبهان در گفتگو با صدای بهبهان با اعلام این خبر گفت: تسکین آلام بشری بعنوان یکی از اهداف و شعارهای جمعیت هلال احمر است و در همین راستا هلال احمر از ابتدای همه گیری کرونا در کنار شهروندان بوده و در حوزه های حمایتی، تهیه ملزومات و کمک به پیشگیری و درمان همیار مدافعان سلامت بوده است.

مرشد بهبهانی افزود: جمعیت هلال احمر بهبهان در حوزه کمک های مالی تا کنون ۲۵۰ میلیون ریال به خانواده های نیازمند کمک نقدی کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان با اشاره به توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان توسط هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر بهبهان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با کمک خیرین و اعضای خود توانسته کمک های مومنانه را با تهیه ارزاق و بسته های معیشتی به ارزش حدود ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال مهیا و بین خانوارهای نیازمند آسیب دیده از این بیماری قرار دهد.

مرشد بهبهانی در تشریح اقدامات انجام شده توسط جمعیت هلال احمر بهبهان از ابتدای موج پنجم کرونا گفت: با شروع موج پنجم کرونا جمعیت هلال احمر بهبهان همچون قبل اقدامات خود را در زمینه حمایت از نیازمندان در جهت کمک به درمان و تهیه دارو انجام داده و به موازات این اقدامات نیز تلاش خود را جهت تهیه کپسول های اکسیژن برای بیماران قرنطینه در منزل انجام داد که در همین راستان حدود ۴۰ کپسول تهیه و بصورت امانی در اختیار خانواده بیماران قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش مراجعات بیماران کرونایی به مراکز درمانی شهرستان و به منظور همکاری بیشتر با بیمارستان ها، جمعیت هلال احمر بهبهان اقدام به تهیه و تامین ۲۰ دستگاه کپسول پنجاه لیتری اکسیژن نمود، که صبح امروز شنبه ۳۰ مردادماه تعداد ۱۰ کپسول بصورت امانی تحویل بیمارستان تامین اجتماعی شهید مصطفی خمینی ره شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان در پایان با آرزوی سلامتی برای شهروندان و ریشه کنی این بیماری از جهان اعلام کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر بهبهان همچون قبل در کنار مدافعان سلامت در خدمت شهروندان خواهند بود.

350