فرماندار بهبهان در نشست خبری با اصحاب رسانه

درمان سرپایی روزانه حدود ‌ ۸۰۰ بیمار کرونایی در بهبهان

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در نشست خبری با اصحاب رسانه بهبهان بر تلاش برای بهبود شاخص های مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

فرماندار بهبهان در نشست خبری با اصحاب رسانه

درمان سرپایی روزانه ‌ ۸۰۰بیمار کرونایی در بهبهان

یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان در نشست خبری با اصحاب رسانه بهبهان بر تلاش برای بهبود شاخص های مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، یوسف زمانی اصل فرماندار و رمضان احدی سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح اقدامات خود در حوزه پیشگیری، درمان و واکسیناسیون علیه بیماری کرونا به پرسش‌های خبرنگاران در این خصوص پاسخ دادند

در این جلسه فرماندار بهبهان با نگران کننده خواندن آمار مرگ و میر ناشی از سویه جهش یافته دلتا گفت: آمارها نشان می دهد که مبتلایان ‌و فوتی ها در پیک جدید بیشتر از میان جوانان است.

دکتر رمضان احدی سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان هم از تلاش و مجاهدت کادر بهداشت و درمان سخن گفت و ارایه خدمات سرپایی روزانه به ۸۰۰ بیمار کرونایی را نمادی از جهاد مدافعان سلامت برای خواند.

فرماندار بهبهان ضمن اشاره به آمار بسیار خوب واکسیناسیون در شهرستان، آن را نشانه تلاش یکپارچه کادر سخت کوش بهداشت و درمان و مدیران موفق این حوزه دانست و یادآور شد، کمک و همراهی مسئولین شهری به‌ سیستم بهداشت و درمان جهت مقابله با بحران کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

یوسف زمانی اصل افزود: با تلاش و پیگیری های بعمل آمده و جهت رفاه حال شهروندان، هم اکنون مراکز انجام تست کرونا در بهبهان به دو مرکز افزایش یافته است.

دکتر احدی نیز با تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه ای، از آمادگی معاونت پژوهشی دانشکده جهت برگزاری جلسات ماهانه برای خبرنگاران در زمینه آشنایی با آخرین مقالات معتبر علمی مرتبط با ماهیت ‌ویر‌‌وس کرونا خبر داد و افزود: دانشکده علوم پزشکی آمادگی دارد در این جلسات از ظرفیت اصحاب رسانه جهت بررسی کمبودها و مشکلات و انتقال پیام های آموزشی به شهروندان استفاده کند.

در ادامه جلسه فرماندار و ریاست دانشکده بهبهان در پاسخ به پرسش خبرنگاران بر عزم خود بر اجرای کامل و دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا تاکید کردند.

شایان ذکر است نظر به طولانی شدن ایام کر‌ونایی و پشت سر گذاشتن پنج پیک در ۱۸ ماه گذشته، اقشار مختلف مردم و اصناف و بنگاه های اقتصادی ضرر و زیان و آسیب های زیادی متحمل شده اند.

در پایان این مراسم از سوی دانشکده علوم پزشکی بهبهان بپاس روز خبرنگار و تلاش اصحاب رسانه در دوران کرونا با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر شد.

عکس: سعید پور بهشتی

 

 

 

273