رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان

پیگیری مشکلات ورزش قهرمانی شهرستان در جلسه مدیران تیم های لیگ برتری با فرماندار بهبهان

رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان از پیگیری مشکلات ورزش قهرمانی شهرستان در جلسه مدیران تیم های لیگ برتری با فرماندار بهبهان خبر داد.

به گزارش صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان، حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان با اعلام این خبر گفت: بمنظور پیگیری مشکلات ورزش قهرمانی شهرستان بویژه بررسی و پیگیری مشکلات تیم های ورزشی بهبهان که در رقابت های لیگ برتر کشور حضور دارند، صبح امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه جلسه ای با حضور مدیران این تیم ها در دفتر فرماندار بهبهان تشکیل شد.

خود افزود: در ابتدای این جلسه مدیران تیم های فوتسال، کشتی، هندبال و بسکتبال مشکلات خود در حوزه های مختلف بویژه مشکلات مالی و نبود اسپانسر جهت حضور هرچه بهتر در لیگ برتر را عنوان کرده و خواستار مساعدت و رفع این مشکلات از سوی نماینده عالی دولت در شهرستان و دیگر مسئولین در سطح محلی و استانی شدند.

وی در ادامه گفت: مهندس زمانی اصل فرماندار شهرستان نیز در ادامه با بیان اینکه بدلیل موانع قانونی امکان کمک های جاری بصورت مستقیم به تیم ها وجود ندارد خاطر نشان کرد: در هفته آینده جلسه ای با حضور مدیران عامل صنایع و شرکت های بزرگ موجود در سطح شهرستان برگزار و از آن ها می خواهیم تا با کمک به تیم های لیگ برتری زمینه حضور هرچه بهتر این تیم ها در رقابت های لیگ برتر فراهم شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان گفت: حضور تیم های شهرستان در رقابت های لیگ برتر و دیگر رقابت های استانی و ملی می تواند به افزایش روحیه نشاط و سرزندگی در جامعه نقش بسزائی ایفا کرده و جا دارد مسئولین در حمایت و رفع مشکلات و موانع تیم های ورزشی تلاش بیشتری داشته باشند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان

348