نایب رییس هیات فوتبال استان خبر داد؛

لیگ برتر فوتسال زنان خوزستان به میزبانی باشگاه فرهنگیان جنوب بهبهان برگزار می شود

نایب رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتسال زنان استان از فردا، گفت: باتوجه به کیفیت خوب بازیکنان فوتسال در استان خوزستان، به نظرم سطح مسابقات قابل قیاس با سطح رقابت های کشوری خواهد بود.

 

به گزارش بهبان صدا به نقل از ایسنا/خوزستان نایب رییس هیات فوتبال خوزستان با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتسال زنان استان از فردا، گفت: باتوجه به کیفیت خوب بازیکنان فوتسال در استان خوزستان، به نظرم سطح مسابقات قابل قیاس با سطح رقابت های کشوری خواهد بود.

مینا بارانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: لیگ برتر فوتسال زنان خوزستان از فردا (۲ اسفندماه) به مدت چهار روز به میزبانی باشگاه فرهنگیان جنوب بهبهان برگزار می شود و مسابقات در ۳ گروه ۵ تیمی انجام می شود که ۸ تیم نیز به مرحله نهایی صعود می کنند.

وی با اشاره به تیم های شرکت کنند، عنوان کرد: باشگاه های سرخ آبی صیدون، یزدان اندیکا، پانیک اهواز، کارون اهواز، جنوب شوش، صدرا اهواز، فرهنگیان جنوب بهبهان، تکنیک اندیمشک، پرسپولیس شوشتر، گسترش قلعه تل، علوان رامهرمز، اکسیژن مسجدسلیمان، آراد حمیدیه، خلیج فارس لالی و مهر دزفول در این دوره از رقابت ها حضور دارندان در محل هیات فوتبال استان خوزستان برگزار شد.

نایب رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: خوشبختانه استقبال تیم ها خوب بوده است و باتوجه به ظرفیت و کیفیت خوب بازیکنان فوتسال در استان خوزستان، به نظرم سطح مسابقات قابل قیاس با سطح رقابت های کشوری خواهد بود.

118