کشف و معدوم سازی ۵ تن خیارشور غیر قابل مصرف در بهبهان

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، بازرسان بهداشت محیط شهرستان بهبهان ۵ تن غیر قابل مصرف را در سطح شهر بهبهان کشف و معدوم کردند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اعلام این خبر گفت: در راستای حفظ سلامت شهروندان بهبهانی، بازرسان بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی این شهرستان طی بازرسی‌های مستمر در طی ساعات اداری، غیر اداری و روزهای تعطیل، موفق به کشف و معدوم سازی ۵ تن خیارشور فله غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف در سطح کارگاه ها و مراکز تولید و عرضه شدند.

دکتر امیرحسین روزبه افزود: محموله های کشف شده پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و تائید آلودگی به کپک و مخمر، با اخذ دستور قضایی از چرخه توزیع جمع آوری و معدوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در هنگام خرید مواد غذایی، به مشخصات کامل بهداشتی مندرج بر روی بسته بندی، از جمله نشان سیب سلامت، تاریخ تولید و مصرف توجه و مواد غذایی را از مراکز و فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی از سوی مراکز عرضه مواد غذایی یا اماکن عمومی، مراتب را به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت اطلاع دهند.

495
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *