فرماندار شهرستان بهبهان اعلام کرد:

۳۴ کاندیدا در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری باهم رقابت خواهند کرد

در شهرستان آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و پرشور را ایجاد کرده ایم.

به گزارش بهبهان صدا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهبهان، سیدولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری از اعلام آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با شکوه خبر داد.

وی با اعلام این که پس از بررسی صلاحیت ها و اعلام نهایی شورای نگهبان، ۳۴ کاندیدا در این حوزه انتخابیه باهم رقابت خواهند کرد گفت: آن چه در حوزه اجرا برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور نیاز است فراهم شده است و از روز آغاز ثبت نام ها تاکنون ستاد انتخابات شهرستان، هیئت محترم نظارت و هیئت محترم اجرایی با رعایت مر قانون تمام اقدامات لازم را انجام داده اند و اکنون در آستانه آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات به سر می بریم.

سید ولی الله موسوی افزود: هماهن گونه که کاندیداهای محترم انتخابات حقوقی بر ما به عنوان مجریان انتخابات دارند و اولین آن نیز انتظار رعایت بی طرفی کامل و عدالت در اجرا بود و ما نیز به تمام معنا این مسئله را رعایت کردیم، اکنون نیز انتظاراتی از آن ها وجود دارد که مهم ترین آن رعایت قانون و اصل اخلاق مداری در تبلیغات خود است.

وی گفت: از داوطلبان محترم انتظار داریم با ارائه برنامه های خود از تخریب رقبا بپرهیزند، قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و چنانچه نسبت به مسئله ای اعتراض داشتند از مجاری پیش بینی شده در قانون اقدام نموده و از اقدامات حاشیه ساز دوری کنند.

فرماندار شهرستان بهبهان اضافه کرد: بدون شک تمام کسانی که از فیلترهای شورای نگهبان گذشته اند برای ما محترم هستند اما از این عزیزان انتظار می رود تنها چند روز انتخابات را نبیینند بلکه آینده سیاسی خود را در نظر گرفته و این مسئله را مدنظر قرار دهند که رعایت اخلاق و خوش رفتاری انتخاباتی آن ها قطعا دیده خواهد شد و در آینده آن ها تاثیر گذار خواهد بود و برعکس این موضوع نیز صادق است.

وی افزود: در فرایند انتخابات از زمان ثبت نام تا تایید صلاحیت و پس از آن تبلیغات و سپس انتخابات و حتی پس از برنده شدن و تا زمان تایید اعتبارنامه رفتارهای کاندیدا زیر نظر خواهد بود و هرگونه تخلف، عدول از قانون و تخطی انتخاباتی با برخورد قانونی مواجه خواهد شد.

سید ولی الله موسوی همچنین عنوان داشت: امیدواریم کاندیداهای محترم خطوط قرمز نظام را رعایت کنند، دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را مخدوش و تخریب ننمایند و تنها با ارائه برنامه های خود سعی در جلب نظر شهروندان و رقم زدن یک حماسه پر شور و باشکوه نمایند.

130