مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان خبر داد؛

مزایده ۱۴۸ قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان برگزاری مزایده بزرگ ۱۴۸ قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش بهبهان صدا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: ۱۴۸ قطعه زمین با کاربری تجاری و مسکونی در شهرهای آغاجاری، اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی(ره)، بهبهان، باغملک، دزفول، سوسنگرد، ماهشهر و شوشتر از طریق مزایده عمومی و با شرایط نقد و اقساط به فروش می‌رسد.

وی گفت: این اراضی در ۱۰ شهرستان استان خوزستان به تعداد ۱۴۸ قطعه با کاربری تجاری و مسکونی به مزایده گذاشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک، اراضی، واحدهای تجاری و مسکونی، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

بیات منش اضافه کرد: تمامی مراحل فراخوان از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت بوده است.

وی همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مزایده اشاره کرد و گفت: اسناد این مزایده  از تاریخ  ۲۸ بهمن ماه سال جاری تا ۳ اسفندماه (تا ساعت ۱۹) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ارائه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۵ اسفندماه سال جاری است.

بیات منش با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت ۷ روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه سال جاری به آدرس امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می شود.

103