رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دکتر شهیدزاده بهبهان خبر داد

جابجایی و بهره‌برداری از ساختمان جدید رادیولوژی بیمارستان دکتر شهیدزاده بهبهان

 

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، به همت دکتر رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان، آقای کمال خوبانی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشکده، دکتر خواجه پور معاونت درمان دانشکده و مجموعه بیمارستان دکتر شهیدزاده بهبهان ساختمان جدید رادیولوژی تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی دکتر شهیدزاده بهبهان با تقدیر از مجموعه دانشکده گفت: در پی مشکلات دسترسی بیماران به خدمات رادیولوژی بیمارستان دکتر شهیدزاده بهبهان با دستور دکتر رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان و همراهی آقای خوبانی معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشکده ساختمان جدید رادیولوژی بهسازی و تکمیل شد.

وی ادامه داد: با تأمین اعتبار از سوی معاونت توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشکده ساختمان جدید رادیولوژی بیمارستان ضمن بازسازی کامل و نماکاری با استانداردهای لازم تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

دکتر فرهاد زارعی قنواتی با اشاره به مجوز جابجایی تجهیزات افزود: با پیگیری‌های دکتر خواجه پور معاون درمان دانشکده و مجموعه معاونت درمان مجوزهایی لازم جهت جابجایی تجهیزات رادیویی به ساختمان جدید کسب و با حضور کارشناسان مربوطه در شهرستان بهبهان، این تجهیزات از مکان سابق به محل جدید جابه‌جا شد.

🔹وی خاطرنشان کرد: اخیراً پیش از جابجایی تجهیزات رادیولوژی به محل جدید، همشهریان گرامی با مشکلات دسترسی به رادیولوژی بیمارستان روبرو بودند که خوشبختانه با دغدغه مندی مسئولین دانشکده مشکلات دسترسی به بخش رادیولوژی برای همیشه رفع شد.

🔹این مقام مسئول در پایان گفت: از پرسنل بیمارستان دکتر شهیدزاده بهبهان به جهت همکاری در بهبود زیرساخت‌های بیمارستان و همچنین از صبوری همشهریان گرامی برای تحمل مشکلات اخیر صمیمانه قدردانی می‌کنیم و تلاش خود را جهت ارتقای سطح کیفیت خدمات بیمارستان دکتر شهیدزاده بهبهان بیش از پیش انجام خواهیم داد.

128
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *