فرمانده سپاه ناحیه بهبهان خبر داد

دومین یادواره شهدای بهبهان برگزار می شود

همه به میهمانی لاله های زهرایی بهبهان دعوتید

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان خبر داد

 

دومین یادواره شهدای بهبهان برگزار می شود/ همه به میهمانی لاله های زهرایی بهبهان دعوتی

 

به گزارش پایگاه خبری بهبهان صدا، سرهنگ پاسدار روح الله قاسمی خشاب با تبریک اعیاد شعبانیه در تشریح جزئیات برگزاری دومین یادواره شهدای بهبهان اظهار داشت: دومین یادواره یک هزار و یکصد و پنج شهید سرافراز شهرستان بهبهان روز یک شنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۲۰ در سالن ورزشگاه شهید بقایی بهبهان برگزار خواهد شد.

 

سرهنگ قاسمی با دعوت از شهروندان و همه ی اقشار جامعه برای حضور پرشور در این برنامه گفت: از سال گذشته تا کنون ۱۳ جلسه رسمی برای برگزاری یادواره شهدا برگزار شده و مصوبات بسیاری جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم داشته است.

وی با اشاره به اینکه اولین یادواره شهدای بهبهان ۲۳ سال پیش در سال ۱۳۷۹ برگزار شده است افزود: برای برگزاری این یادواره با سختی های بسیاری روبرو بوده ایم، ولی همه ی تلاش خود را بکار گرفته ایم تا دومین یادواره شهدای بهبهان را با شکوه فراوان برگزار کنیم.

دبیر ستاد یادواره شهدای بهبهان با تقدیر از پیگیری ها و حمایت فرماندار ‌و امام جمعه محترم شهرستان بهبهان در جهت برگزاری یادواره شهدا گفت: برای برگزاری یادواره شهدا همه ی ادارات، دستگاه های اجرایی و صنایع شهرستان دعوت به همکاری شده اند، که خدا روشکر تا کنون اکثر دستگاه ها پای کار بوده اند، ولی متاسفانه برخی از آن ها کم کاری داشته اند که امیدواریم در فرصت باقی مانده نسبت به انجام کارهای محوله اقدام کنند.

این مقام مسئول در تشریح اقدامات انجام شده برای این برنامه گفت: با توجه به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان در ۱۷ اسفندماه سال جاری، همه ی شهرستان های استان می بایست تا پیش از اجرای کنگره استانی، یادواره شهدای شهرستان ها را برگزار کنند. در همین خصوص نیز ما برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدا را برگزار کرده و همه ی مقدمات لازم برای اجرای باشکوه یادواره شهدا را فراهم کرده ایم.

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان با تاکید بر تلاش بیشتر در حوزه جهاد تبیین گفت: یکی از مقوله های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، موضوع جهاد تبیین است که برگزاری یادواره های شهدا برای آشنایی نسل جدید با اهداف و آرمان های والای شهدا یکی از اقدامات موثر در این زمینه است.

دبیر یادواره شهدای بهبهان با تقدیر از بسیجیان عزیز و همه ی دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای بهبهان افزود: به لطف پروردگار فضای محل برگزاری یادواره پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و در سطح شهر نیز فضاسازی نسبی برای این برنامه انجام شده است، که کافی نیست و امیدواریم با مشارکت هرچه بیشتر ادارات و صنایع شاهد اقدامات بیشتری باشیم.

 

سرهنگ قاسمی خشاب در تشریح برنامه های در نظر گرفته شده یادواره شهدای بهبهان اظهار داشت: برنامه های تدارک دیده شده جهت یادواره شهدای شهرستان بهبهان شامل سخنرانی سردار حاجتی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان خوزستان، اجرای مداحی توسط حاج صادق آهنگران، پخش کلیپ معرفی کامل و تاریخچه شهرستان بهبهان، اجرای سرود، اجرای نماهنگ، اجرای نمایش شهید پیروز، اجرای نمایش معرفی سردار سرلشکر شهید بقایی، اجرای نمایش معرفی اولین شهید مدافع حرف بهبهان احسان فتحی، قرائت دکلمه توسط خواهر شهیدان شریعتی و برپایی موکب ها است.

وی خطاب به مسئولین برای همکاری بیشتر در اجرای هرچه باشکوه تر این برنامه گفت: مسئولین باید بدانند که برای صندلی که امروز در اختیار آن ها قرار گرفته، خون های بسیاری جاری شده و همه ی ما باید خود را مدیون شهدا بدانیم. لذا امیدواریم که همکاری بیشتری را برای اجرای یادواره شهدا انجام دهند.

سرهنگ قاسمی در ادامه بیان کرد، بعد از برگزاری یادواره نشست خبری با حضور رسانه ها برگزار و اسامی مدیرانی که در این برنامه همکاری نداشته اند را عنوان خواهم کرد.

دبیر یادواره شهدای شهرستان بهبهان در پایان با دعوت دوباره از همه ی اقشار جامعه برای حضور پرشور در دومین یادواره شهدای شهرستان بهبهان ابراز داشت: این برنامه بصورت پخش زنده از صدا و سیمای استان خوزستان پخش خواهد شد و امیدواریم با اجرای باشکوه این برنامه بتوانیم در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و انتقال آن به نسل جدید گام عملی برداشته باشیم.

134