تلاش برای تجاری کردن ایده های خلاقانه کارآفرین های بهبهان

رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان بهبهان از رونمایی سامانه ثبت ایده ها برای برنامه ریزی و راه اندازی استارتاپ ها در شهرستان بهبهان در آینده نزدیک خبر داد.

فرشین پودنچی رئیس مرکز تخصصی کارآفرینی و توسعه کسب و کار بهبهان در گفتگو با پایگاه خبری صدای بهبهان با بیان فعالیت های جدید مرکز بهبهان در زمینه اعتلای فرهنگ کارآفرینی و شناسایی کارآفرینان در شهرستان گفت: تبدیل ایده به عمل با راه‌اندازی استارتاپ ها و حمایت از کارآفرینان و ارتباط آن ها با مراکز رشد از اقدامات و فعالیت های اولیه این اداره بوده و تجاری سازی ایده ها را با کمک بخش خصوصی برای توسعه و ارتقای کسب و کار جزو اولویت ها و برنامه های مرکز تخصصی است.

پودنچی با بیان اینکه بزودی از سامانه ثبت ایده ها برای برنامه ریزی و راه اندازی استارتاپ در شهرستان رونمایی خواهد شد، این سامانه را گامی رو به جلو برای حل مشکلات شهرستان بهبهان دانست.

وی در ادامه افزود: ارتباط و تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی از جمله ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی صنعت معدن و تجارت و مرکز رشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیا (ص) برای پیشبرد این برنامه ها برقرار شده که نتایج کار بزودی عملیاتی و با همکاری صنایع بزرگ شهرستان و دفاتر خدمات مشاوره شغلی و کسب و کارهای اینترنتی گام های ارزنده ای در توسعه کسب و کار و کارآفرینی انجام خواهد شد.

در حاشیه این مصاحبه از کارگاه های نقاشی هنر با اشتغال زایی ۲۵ نفر و کارگاه مهارت آموزی طلا سازی اسد بازدید و از مطهری پور مخترع بهبهانی که با ساخت دستگاه عیار سنج طلا گام بزرگی در شناخت طلا و جواهرات برداشته تقدیر شد.

 

 

929

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *