افزایش نگران کننده آمار بیماران و فوتی های کرونایی در بهبهان

با افزایش آمار مبتلایان، موارد بستری و فوتی های کرونایی در بهبهان، لازم است ستاد کرونا هرچه سریع تر نسبت به اجرای قرنطینه کامل شهرستان اقدام کند.

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، با افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد بالای مراجعین به مراکز درمانی و افزایش تعداد فوتی ها شرایط بهبهان در وضعیت حاد و بسیار خطرناک قرار گرفته است.

بررسی آمارهای غیر رسمی نیز بیانگر ابتلای روزانه بیش از ۳۰۰ نفر به ویروس کرونا را در بهبهان نشان می دهد، که برخی از این افراد بدلیل تشدید بیماری مجبور به بستری در بخش های ویژه بیمارستان هستند.

در حال حاضر که شرایط بهبهان از وضعیت قرمز نیز فراتر رفته، بی خیالی مسئولین نسبت به تشدید محدودیت ها از یک سو و از سوی دیگر بی تفاوتی شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه عدم شرکت در تجمعات و دورهمی ها می تواند به تشدید وضعیت فعلی و وخامت اوضاع منجر شود.

با توجه به شرایط موجود و روند صعودی آمار مبتلایان و فوتی ها در بهبهان لازم است ستاد کرونای بهبهان و در راس آن فرماندار شهرستان هرچه سریع تر نسبت به تشدید نظارت ها جهت اجرای محدودیت های اعلام شده و قرنطینه کامل بهبهان اقدام نموده تا شاهد فروکش کردن بحران کرونا و کاهش تلفات در شهرستان باشیم.

طبق آمارهای غیر رسمی متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ( ۲۴ تا ۲۵ مرداد ماه ) تعداد ۲۹ بیمار مثبت و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی بهبهان بستری شده اند؛ که حال ۶ بیمار وخیم (اینتوبه) می باشد.

همچنین در این بازه زمانی، ۳۱۵ بیمار مثبت جدید مبتلا به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان شناسایی شده که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کرونا در بهبهان از ابتدای همه گیری تا کنون به ۲۶ هزار و ۲۸۰ نفر رسیده است.

در حال حاضر حدود ۳ هزار و ششصد بیمار مثبت و مشکوک در بهبهان بدلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ دوره درمان بیماری خود را بصورت قرنطینه در منزل و تحت نظارت مراقبین بهداشتی سپری می کنند.

متاسفانه در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مثبت قطعی و ۲ بیمار مشکوک به کرونا در بهبهان جان خود را از دست داده و مجموع آمار فوتی های مثبت بر اثر کرونا در بهبهان به ۳۱۶ نفر رسیده است.

امید است مسئولین شهرستان برای مهار این بیماری و حفظ سلامت شهروندان در اجرای مصوبات و محدودیت های کرونایی اهتمام و سختگیری بیشتری داشته و شهروندان عزیز نیز برای حفظ جان خود و عزیزانشان رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و پرهیز از شرکت در اماکن شلوغ، تجمعات و دورهمی ها را جدی گرفته و رعایت کنند.

عکس: آرشیو

 

489
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *