نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی خبر داد

توافق خرید سهام شرکت پشتیبانی امور دام در پروژه کشتارگاه صنعتی بهبهان در دیدار نماینده و شهردار بهبهان با وزیر جهاد کشاورزی

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، صبح امروز سه شنبه ۵ اسفندماه محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی بهمراه علیرضا بهادری شهردار بهبهان با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان، صبح امروز سه شنبه ۵ اسفندماه محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری بهمراه علیرضا بهادری شهردار بهبهان با کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین وی دیدار و گفتگو کرد.

نماینده بهبهان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری صدای بهبهان با اعلام این خبر گفت: عملیات ساخت پروژه کشتارگاه صنعتی دام بهبهان از سال ۱۳۸۱ شروع شده که متاسفانه با گذشت قریب به ۲۰ سال از شروع این پروژه، بدلیل مشکلات و اختلاف بین سهامداران این طرح به ثمر نرسیده و طلبکاران نیز با رای دادگاه عمده تجهیزات نصب شده در محل کشتارگاه را بجای دیون خود برده اند.

محمدطلا مظلومی افزود: شهرداری بهبهان و شرکت پشتیبانی امور دام کشور دو سهامدار اصلی این پروژه هستند، که طی دیداری که امروز بهمراه علیرضا بهادری شهردار بهبهان با وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از معاونین وی داشتیم، خواستار مساعدت وزیر جهاد کشاورزی و دستور فروش سهام شرکت پشتیبانی امور دام کشور به شهرداری بهبهان شدیم.

مظلومی ضمن تقدیر از مساعدت خوب وزیر جهاد کشاورزی جهت حل این مشکل گفت: در این دیدار که برخی معاونین وزیر و مدیر شرکت پشتیبانی امور دام کشور نیز حضور داشتند توافق شد شورای شهر بهبهان مجوز خرید سهام شرکت پشتیبانی امور دام را صادر و پس از تائید کمیته تطبیق، سهام شرکت پشتیبانی امور دام کشور در کشتارگاه صنعتی دام بهبهان به شهرداری بهبهان فروخته شود.

مظلومی در پایان ابراز امیدواری کرد با حل این مشکل و عزم جدی شهرداری بهبهان در آینده نزدیک بهبهان از نعمت کشتارگاه صنعتی مجهز دام برخوردار شود.

 

326
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *