فرماندار بهبهان در جلسه شورای آموزش و پرورش

پیگیری جهت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه و تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست یوسف زمانی اصل فرماندار شهرستان بهبهان برگزار شد
به گزارش ندای بهبهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان در این جلسه که به منظور برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همزمانی آن با آغاز فصل مدارس برگزار شد، اداره آموزش و پرورش شهرستان برنامه های خود در خصوص نحوه برگزاری مراسم های مختلف گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از تلاش فرماندهی سپاه پاسداران برای برگزاری مراسم های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد.

امسال با هماهنگی های انجام شده رژه نیروهای مسلح برگزار نخواهد شد، ولی سپاه رژه خودرویی تحت عنوان رژه خدمت برای توزیع کمک های مومنانه را برگزار خواهد کرد.
همچنین فرماندار از تلاش مدیران مدارس شهرستان در بازگشایی ایمن مدارس تقدیر کرد.

وی در ادامه در خصوص نگرانی ها بابت ابتلای دانش آموزان به ویروس کرونا حضور دانش آموزان در مدارس را اختیاری عنوان کرد و از تلاش جهت برطرف نمودن مشکلات اینترنت در روستاهای فاقد پوشش شبکه و همچنین خرید تبلت برای دانش آموزان نیازمند خبر داد.

بازدید از مدارس روستایی و تامین مواد شوینده وضدعفونی کننده لازم برای این مدارس از دیگر برنامه های مورد تاکید فرماندار در این جلسه بوده است.

فرماندار شهرستان در پایان مجددا تاکید کرد که حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری بوده و هیچ خانواده ای الزام به فرستادن دانش آموز به صورت حضوری ندارد و تمام تلاش ها برای رفع مشکلات آنتن دهی، پوشش اینترنت، تامین تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار و استفاده از فضای برنامه های مجازی آموزش در حال انجام است.

172
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *