مدیر مخابرات منطقه خوزستان خبر داد

بهینه سازی ارتباطات سیار در روستاهای بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهینه سازی ارتباطات سیار در روستای ویسی بهبهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان،با انجام پروژه تعویض دکل (Tower chenge) بر روی سایت پر سرعت روستایی ویسی، شبکه ارتباطات سیار در روستای ویسی و مناطق اطراف بهینه سازی شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در این باره گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان به منظور استفاده مطلوب شهروندان از شبکه همراه اول، تعویض دکل روستایی ویسی شهرستان بهبهان در دستور کار کارشناسان فنی و متخصص مخابرات منطقه خوزستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت ارتباطات سیار با همکاری کارکنان مخابرات در شهرستان بهبهان، عملیات بهینه سازی دکل با جابجایی و افزایش ارتفاع دکل پرسرعت روستایی ویسی انجام شد.

فلاح زاده در ادامه بیان کرد: با جابجایی افزایش ارتفاع دکل پرسرعت روستایی ویسی با تکنولوژی ۲G, 3G, 4G، کیفیت شبکه همراه اول بهبود و ارتقا یافت و ضمن برطرف‌ شدن نقاط کور، پوشش آنتن دهی ارتباطات سیار در روستای ویسی و مناطق اطراف و بخشی از جاده تشان گسترش یافت و ضمن پایداری، شبکه همراه اول نیز توسعه پیدا کرد و مشترکان ساکن در این مناطق از شبکه ارتباطی همراه با کیفیت و مطلوبی بهره مند شدند.

گفتنی است پیش از این ارتفاع سایت روستایی ویسی ۳۶ متر بوده است که با اجرای پروژه تعویض و جابجایی دکل، ارتفاع این سایت پرسرعت روستایی به منظور ارتقا کیفیت و توسعه شبکه همراه اول به ۴۶ متر افزایش و توسعه پیدا کرد.

313