افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در سایه ضعف اجرای محدودیت ها در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای بهبهان، با شیوع موج جدید کرونا در سطح استان و شهرستان بهبهان محدودیت جدیدی توسط ستاد کرونا در سطوح ملی، استانی و شهرستان برای کنترل و مهار این بیماری اتخاذ شد، ولی متاسفانه مشاهدات عینی خبرنگاران ما و گزارشات مردمی ارسالی به تحریریه صدای بهبهان حاکی از ضعف اجرای محدودیت های اعلام شده در بهبهان است.

محدودیت هایی همچون عدم اجازه ورود خودروهای غیربومی به شهرستان، عدم اجازه برگزاری تجمعات و مراسم های عروسی و عزاداری، محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد و … از جمله محدودیت های اعلامی برای کنترل بیماری کرونا بوده که در بهبهان با ضعف اجرا و نظارت در حد بسیار ضعیفی اجرا شده است.

متاسفانه این ضعف نظارت موجب افزایش آمار مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان های بهبهان شده، بنحوی که طبق آمارهای غیر رسمی در ۲۴ ساعت گذشته ( ۱۷ الی ۱۸ اسفندماه ) تعداد ۴۸ بیمار مثبت و مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان های تابعه دانشکده علوم پزشکی بهبهان بستری شده اند؛ که حال ۲ نفر از این بیماران نیز وخیم بوده و اینتوبه شده اند.

همچنین در این بازه زمانی، ۷۰ بیمار مثبت جدید مبتلا به کرونا در حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان شناسایی شده که با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کرونا در بهبهان از ابتدای همه گیری تا کنون به ۶ هزار و ۸۷۲ نفر رسیده است.

در حال حاضر حدود ۹۱۰ بیمار مثبت و مشکوک بدلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ دوره درمان بیماری خود را بصورت قرنطینه در منزل و تحت نظارت مراقبین بهداشتی سپری می کنند.

متاسفانه در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار مشکوک به کرونا در بهبهان جان خود را از دست داده است.

امید است مسئولین شهرستان برای مهار کرونا و حفظ سلامت شهروندان در اجرای مصوبات و محدودیت های کرونایی اهتمام  و سختگیری بیشتری داشته باشند.

217
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *