بیانیه نماینده مردم  بهبهان و آغاجاری در تقدیر از عملیات سپاه علیه اسرائیل

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پیامی عملیات مقتدرانه و غرورآفرین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله اخیر رژیم منحوس اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبریک گفت.

به گزارش بهبهان صدا، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پیامی عملیات مقتدرانه و غرورآفرین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله اخیر رژیم منحوس اسرائیل به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

«وَ إِنَّ جُنْدَنا لَهُمُ الْغالِبُون»
و همیشه سپاه ما بر دشمن غالبند.
(سوره صافات آیه۱۷۳)

تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود؛ محقق گردید.

اقدام مقتدرانه و انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از تمامیت، حاکمیت و منافع ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی، گامی در خصوص تنبیه متجاوز و ایجاد امنیت و ثبات در منطقه بوده است. عملیات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت های رژیم منحوس اسرائیل از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران، آنچنان غرور آفرین و عزتمند بود که باعث شادی مردم شریف ایران اسلامی و شادی و عزت جهان اسلام، جبهه مقاومت و آزادی خواهان گردید.

اینجانب ضمن محکومیت اقدامات وحشیانه رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی؛ به سهم خود اقدام مقتدرانه و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محضر حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، امت مسلمان در سراسر جهان، ملت سرافراز و مقتدر ایران اسلامی و حوزه انتخابیه بویژه دلیر مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض مینمایم.

 

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

36