مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان خبر داد

گازرسانی به روستاهای فاقد گاز شهری بهبهان در دهه فجر انقلاب اسلامی

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم بهره‌برداری از 124 روستای استان خوزستان برگزار می‌شود.

به گزارش بهبهان صدا، نادرقلی زری‌میدانی با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و اعلام این خبر، اظهار داشت: استان خوزستان دارای ۴ هزار و ۱۳۱ روستا است که از این تعداد، حدود ۳ هزار و ۳۰۰ روستا قابلیت گازرسانی دارد و تاکنون ۲ هزار و ۴۰۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: از تعداد ۱۲۴ روستایی که در ایام دهه فجر گازرسانی می‌شود، حدود ۱۰۰ روستا در مناطق صعب‌العبور این استان قرار دارند.

زری‌میدانی با بیان این‌که عملیات اجرایی گازرسانی به این تعداد روستا، دارای ۷ هزار و ۳۲۴ انشعاب و ۶۶۲ کیلومتر شبکه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۳۱ میلیارد ریال در قالب ۱۶ پروژه عمرانی در شهرهای رامهرمز، لالی، اندیکا، هویزه، شوش، شوشتر، بهبهان، ایذه و دزپارت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ خانوار از روستاهای محروم و صعب‌العبور این استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در پایان، گفت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۲۴ روستا از توابع شهرهای خوزستان، دارای ۷ هزار و ۳۲۶ انشعاب و ۶۶۲ کیلومتر شبکه‌گذاری است.

91