با تلاش ۳ ساعته نجاتگران جمعیت هلال احمر بهبهان انجام شد

نجات جان کوهنورد ۲۲ ساله در کوه های منطقه چهل کنار

با تلاش ۳ ساعته نجاتگران تیم جستجو و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان بهبهان کوهنورد ۲۲ ساله گرفتار در پرتگاه از خطر مرگ نجات داده شد.

 

پدرام کسایی: به گزارش بهبهان صدا، حسین مرشد بهبهانی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام آتش نشانی در خصوص گرفتار شدن یک جوان کوهنورد ۲۲ ساله در پرتگاهی در کوه های منطقه چهل کنار بهبهان، سریعا یک تیم ۵ نفره از نجاتگران تیم جستجو و نجات کوهستان هلال احمر شهرستان بهبهان با تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان افزود: نجاتگران پس از رسیدن به موقعیت فرد گرفتار، در کمترین زمان ممکن با استفاده از کارگاه معلق به فرد که در پرتگاهی به ارتفاع ۳۵ متر گرفتار شده بود نزدیک شده و وی را با سلامتی کامل نجات دادند.

وی افزود: از کوهنوردان محلی درخواست می کنیم جهت حفظ جان خود به تنهایی به کوهنوردی نرفته و از پیمایش در مسیرهای خطرناک و پرتگاهی نیز خودداری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان در پایان اظهار داشت: نجاتگران جمهیت هلال احمر در همه حال آماده خدمات رسانی بوده و شهروندان عزیز می توانند در مواقع اضطرار با ندای امداد به شماره رایگان ۱۱۲ از خدمات هلال احمر بهره مند شوند.

143