سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان خبر داد

دوره مدیریت اماکن آبی در خوزستان برگزار خواهد شد

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی استان خوزستان از برگزاری دوره مدیریت اماکن آبی و استخرها در نیمه دوم شهریورماه خبر داد.

به گزارش بهبهان صدا، امید جشان زاده با اعلام خبر فوق گفت: با پیگیری ها و رایزنی های متعدد و فشرده در سطح فدراسیون مجوز برگزاری دوره مدیریت اماکن آبی اخذ شد.

جشان زاده افزود: با توجه به مشکلات بوجود آمده در برگزاری مشترک این دوره در گذشته، فدراسیون نجات غریق و غواصی با برگزاری دوره بصورت مجزا توسط هیات نجات غریق و غواصی خوزستان موافقت کرد.

وی با بیان اهمیت برگزاری این دوره برای مدیران اماکن آبی گفت: از آنجا که تامین نیروی انسانی نجات غریق، نظارت بر عملکرد منجیان غریق و نظارت بر ایمنی و بهداشت اماکن آبی جزو ماموریت های ذاتی فدراسیون نجات غریق و غواصی است و همچنین ساختار و ساز و کار فعالیت استخرها نیز عموما مربوط به این فدراسیون می باشد، پس از تشکیل جلسات و پیگیری های مستمر در فدراسیون تصمیم گیری جهت برگزاری این دوره بصورت مستقل اتخاذ شد.

امید جشان زاده در ادامه با اعلام برگزاری دوره مذکور برای نیمه دوم شهریورماه اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با کمیته محترم آموزش و حقوقی فدراسیون نجات غریق و غواصی دوره مدیریت اماکن آبی و استخرها برای مدیران اماکن آبی و استخرهای خوزستان با حضور مدرسین تراز اول کشور روز سه شنبه ۲۱ شهریورماه از ساعت ۸ الی ۱۵ در سالن همایش های مجموعه فرهنگی ورزشی فجر اهواز برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات نجات غریق و غواصی خوزستان در پایان با تقدیر از همراهی و حمایت جناب دکتر حیدری ریاست محترم فدراسیون نجات غریق و غواصی و جناب دکتر بنی تمیم مدیر کل محترم ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به الزامی بودن داشتن مدرک گواهینامه استخرداری برای فعالیت اماکن آبی خوزستان از همه ی مدیران محترم استخرها و اماکن آبی می خواهیم از فرصت پیش آمده نهایت بهره را برده و در دوره مذکور شرکت فعال داشته باشند.

130