گام بلند دیگر جهت توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان در بهبهان

تکمیل ساختمان دانشکده دندانپزشکی و کسب مجوز رشته دندانپزشکی در دستور کار قرار گرفت

در دیدار نماینده مجلس و رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، تکمیل ساختمان دانشکده دندانپزشکی و کسب مجوز رشته دندانپزشکی در دستور کار قرار گرفت.

 

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی بهبهان، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری در مجلس به همراه دکتر رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با دکتر عین الهی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی دیدار کردند.

در این دیدار محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهبهان و آغاجاری و دکتر رمضان احدی رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان در مجلس با ارائه گزارش عملکرد دانشکده علوم پزشکی بهبهان در سال ۱۴۰۲ نیازمندی‌های دانشکده را نیز به اطلاع وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رساندند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با تقدیر از مجموعه دانشکده جهت پیشبرد اهداف دولت و توجه ویژه دانشکده علوم پزشکی بهبهان به توسعه‌ی زیرساخت‌های درمانی و آموزشی شهرستان بهبهان از لزوم تسریع پروژه‌های شاخص دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.

همچنین وی با بررسی پروژه در دست احداث دانشکده دندانپزشکی بهبهان و وجود زیرساخت‌های مناسب آموزشی درمانی در پردیس دانشگاهی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حضرت ولیعصر (عج)، موافقت خود را جهت تسریع در روند ساخت دانشکده دندانپزشکی بهبهان اعلام و همچنین تایید ضمنی خود را جهت اهدای مجوز رشته دندانپزشکی به شهرستان بهبهان در آینده نزدیک بیان کرد.

دکتر عین الهی با بررسی درخواست اهالی منصوریه، آب امیری و جولکی در سفر اردیبهشت ماه خود به شهرستان بهبهان و مشاهده مستندات دانشکده علوم پزشکی بهبهان با ارتقای مراکز درمانی آن‌ها موافقت نمود.

وی در ادامه جلسه با بررسی مستندات پروژه مرکز جامع سرطان ام البنین با تقدیر از خیرین محترم ضمن موافقت با اجرای این پروژه در شهرستان بهبهان از تسریع اهدای مجوزهای لازم به دانشکده علوم پزشکی بهبهان خبر داد.

در پایان جلسه نیز دکتر عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر کادر سازی نیروهای بالینی حوزه دانشکده علوم پزشکی بهبهان تأکید و به توصیه خود به معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی جهت توسعه و گسترش کمی و کیفی سطح آموزش دانشکده علوم پزشکی بهبهان اشاره کرد.

 

174