مردم بهبهان قدردان خیرین نیک اندیش هستند

خیرین، موتور پیشران توسعه و پیشرفت بهبهان

پدرام کسایی، پایگاه خبری بهبهان صدا:

خیرین بهبهان از دیرباز نامی بزرگ در توسعه و پیشرفت شهرشان داشته اند و با اقدامات خیرخواهانه از جمله ساخت مدرسه، مسجد، درمانگاه، بیمارستان و … به رفع نیازهای عمومی کمک شایانی کرده اند.

نام نیک خیرین بهبهانی فراتر از سرزمین مادری شان نیز در اقصی نقاط کشور زبانزد عموم بوده که حاکی از سخاوتمندی  این بزرگواران در کمک به رفع نیاز مردم دیگر بلادها بوده است.

در یکی دوسال اخیر خیرین نیک اندیش و بزرگوار که برخی از آن ها در خارج از کشور ساکن هستند تلاش مضاعفی جهت رفع نیازهای بهداشت و درمان بهبهان داشته اند و در حوزه سلامت زادبوم خود کاری کردند کارستان.

کمک های این عزیزان در شرایط نابسامان اقتصادی کنونی به بهبهان موجب شده تا فقط در حوزه سلامت شاهد رشد چشمگیر زیرساخت های درمانی باشیم.

بنحوی که با تامین نیازهای فعلی شهروندان، بهبهان را به قطب درمانی منطقه تبدیل کرده و تا سال های متمادی مردم از خدمات آن بهره مند باشند.

هرچند خیرین نیک اندیش شهرمان بدنبال اسم و‌ رسم و همچنین تیتر شدن نام شان در رسانه ها نبوده و نیستند، ولی برخی اوقات شاهد حرف و حدیث ها و نامهربانی های در حق این عزیزان هستیم که می طلبد مردم با خدمات آن ها بیشتر آشنا شوند.

قطعا همه ی ما می دانیم که تداوم کار خیرین نیاز به حمایت همه جانبه و دلگرمی مردم و مسئولین دارد و اگر خیری احساس امنیت و آرامش نکند، سرمایه خود را در جای دیگری هزینه خواهد کرد.

خانواده مَعرفی که از شیوخ مطرح و خوش نام کویت با اصالتی بهبهانی هستند در سال های اخیر پروژه های بزرگی را در حوزه سلامت در نقاط مختلف کشور بویژه بهبهان احداث کرده اند.

حاج عبدالحسین بیانی که خود نیز از خیرین نیک اندیش بهبهان است، بعنوان نماینده و امین خانواده حاج معرفی در بهبهان فعالیت دارد و خانواده معرفی با تایید حاج بیانی اقدام به کمک مالی می کنند.

شب گذشته و در حاشیه دعوت دانشکده علوم پزشکی بهبهان برای بزرگداشت روز خبرنگار فرصتی شد تا از پروژه مرکز شتاب دهنده ام البنین ع که توسط خانواده حاج معرفی در جال ساخت است نیز بازدیدی داشته باشیم.

آنچه مورد تعجب همه ی دوستان رسانه بود، حضور شخص حاج عبدالحسین بیانی نماینده خانواده حاج معرفی در محل پروژه بود که با دقت و وسواس بسیار در گرمای این روزهای تابستان بر اجرای پروژه نظارت می کرد.

علت را که از وی جویا شدیم، گفت: بنده خود را در برابر ریال به ریال پولی که از طرف خانواده حاج معرفی واریز شده مسئول می دانم و خودم شخصا و تمام وقت در محل پروژه ها حاضر می شوم تا کار به بهترین نحو اجرا شود و دیتی بر گردنم نباشد.

ولی حاج عبدالحسین از حرف ها و حواشی که شنیده بود بسیار دلخور بود و می گفت از خودی ها حرف های عجیب و دور از انتظاری شنیده ام که شاید این آخرین پروژه ام باشد!
مردی که بدون تایید او، خانواده عزیز معرفی، پولی واریز نمی کنند حالا از شرایط ایجاد شده برای امور خیریه در بهبهان اظهار ناراحتی می کرد.
حاج عبدالحسین تلاش می کند در این مجموعه علاوه بر مرکز درمان سرطان، یک طبقه را به مرکز تخصصی چشم پزشکی و یک طبقه را به همراه سرای بیمار اختصاص دهد. او می گوید سازه را طوری طراحی کردیم که قابلیت ارتقا به ۱۰ طبقه را داشته باشد و این روی خوش ماجراست…
اما کاش برخی از ما بهبهانی ها، متحدانه از خیران خوش نام و دلسوز این شهر که این چنین پای کار ایستاده و به مردم شریف بهبهان خدمت می کنند، حداقل زخم زبان نزنیم و برایشان حواشی ایجاد نکنیم.

حاج عبدالحسین در این گرما با عرقی بر پیشانی، با عشق کنار پروژه ایستاده بود تا سرسوزنی از پول خیرانی که به او اعتماد دارند هدر نرود، حالا اما با دلی پرغصه گلایه های عجیبی ( که نمی توانیم جزییات آنرا منتشر کنیم) را با ما درمیان گذاشت. البته دوستان رسانه با گرمی از ایشان استقبال و وی را به ادامه کار دلگرم کردند. ما به نمایندگی از مردم فهیم بهبهان، دست همه خیرانی که عاشقانه دل در گرو دیار خود دارند را به گرمی می‌فشاریم…

راستی دانشکده مدرن پزشکی بهبهان هم توسط خیر دیگری ( که تمایل به ذکر نام ندارند) با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده که از ترم مهر امسال، میزبان دانشجویان پزشکی خواهد بود.

بیایید قدر سرمایه های ارزشمند بهبهان را بدانیم…

منبع: رسانه ارگانیان

100