پلمب ۲۰ مطب و مرکز زیبایی غیر مجاز در یک ماه گذشته/ لیست مطب‌ها و مراکز زیبایی مجاز بزودی منتشر خواهد شد

 

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دانشکده بهبهان، در یک ماه گذشته، اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان ۲۰ مطب و مرکز زیبایی غیر مجاز را پلمب کرد.

🔹رئیس اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان با تأکید بر رعایت دستورالعمل‌ها گفت: همه مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی که در حوزه امور زیبایی فعالیت می‌کنند و دستورالعمل‌های مربوطه را رعایت نمی‌کنند، تعطیل یا پلمب خواهند شد.

🔹وی با در خواست از پزشکان افزود: پزشکان محترم باید در نظر داشته باشند در زمان کار مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی ضروری است که در محل کار حضور داشته و به طور کامل مسئولیت فعالیت مطب و کلینیک را بر عهده بگیرند.

🔹محمد رضا طیبی پور با اشاره به تعداد پلمب‌های صورت گرفته افزود: در یک ماه گذشته ۲۰ مرکز زیبایی غیر مجاز که فاقد شرایط و مجوزهای لازم از اداره نظارت بر درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان بودند جهت رسیدگی پلمب و یا تعطیل شدند.

🔹وی ادامه داد: بزودی لیست مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی مجاز جهت اطلاع همشهریان عزیز منتشر خواهد شد.

🔹این مقام مسئول در پایان با درخواست از همشهریان گفت: از همشهریان عزیز تقاضا مندیم در صورت مشاهده مراکز غیر مجاز و غیر استاندارد پزشکی با شماره ۱۹۰ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تماس گرفته و یا جهت پیگیری حضوری به معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی بهبهان، اداره نظارت بر درمان دانشکده مراجعه نمایند.

 

152