نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی خبر داد

اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته مهندسی جنگل و شیمی در مقطع دکتری

با پیگیری های محمد طلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی مجوز پذیرش دانشجو در رشته های علوم و مهندسی جنگل گرایش علوم زیستی و شیمی گرایش آلی در مقطع دکتری در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان اخذ شد.

به گزارش بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری با پیگیری های مستمر محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری با پیگری ها و جلسات متعدد، مجوز دو رشته علوم و مهندسی جنگل گرایش علوم زیستی و شیمی گرایش آلی در مقطع دکتری در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، در راستای توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر شده و این دو رشته از مهرماه ۱۴۰۲ پذیرای دانشجویان خواهند بود.

نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در ادامه عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود در حوزه انتخابیه و وجود پالایشگاه ها و سایر صنایع منطقه، اخذ مجوز رشته شیمی در مقطع دکتری میتواند در توسعه حوزه انتخابیه نقش مفیدی داشته باشد. همچنین با پیگیری های صورت گرفته در سال گذشته نیز هفت رشته گرایش جدید به رشته های دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان اضافه شد.

محمد طلا مظلومی در پایان از همکاری و تلاش های ریاست و پرسنل دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان در خصوص اخذ این دو رشته تشکر و قدردانی کرد.

136