دانستن حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولین است

لغو چندباره برنامه مصاحبه با شورای شهر بهبهان بدلایل نامعلوم

 

پدرام کسایی، پایگاه خبری بهبهان صدا:

حدود سه ماه از درخواست رسمی مصاحبه با شورای شهر بهبهان می گذرد، و در این مدت بارها از رئیس و اعضای شورا جهت تعیین وقت مصاحبه پیگیری شد.

با گذشت نزدیک به سه ماه پیگیری های فراوان، بالاخره وقت مصاحبه توسط مهندس روانخواه عضو شورای شهر تاریخ ۲۵ بهمن ماه جهت وقت مصاحبه تعیین شد؛ که علی رغم اطلاع رسانی گسترده به شهروندان توسط این رسانه و ارسال سوالات و مشکلات متعدد از سوی مردم، متاسفانه بجز وی هیچ یک از اعضای شورا در این جلسه حضور نیافت.

پایگاه خبری بهبهان صدا حسب وظیفه ذاتی خود جهت پیگیری مشکلات بازهم پیگیری های خود را جهت تعیین وقت مصاحبه انجام داد، که وقت بعدی برای این برنامه توسط آقای راهبر برای ۳۰ بهمن ماه مشخص شد و بازهم اطلاع رسانی گسترده در فضای مجازی توسط این پایگاه خبری انجام و شهروندان باز هم مشکلات و سوالات خود را جهت طرح در این جلسه ارسال کردند، ولی متاسفانه بازهم قرار مصاحبه از سوی شورای شهر لغو شد.

حال باید دید چرا شورای شهر که جایگاه خود را از مردم گرفته، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه ها بعنوان نماینده افکار عمومی نمی داند و دلیل این بی برنامگی ها چیست.

حضرات شورای شهر خوب بدانند که این صندلی که بدان تکیه زده اند از سوی شهروندان به عاریه در اختیارشان است و مردم بخوبی رفتار و عملکرد مسئولان را می بینند و بهترین قضاوت را انجام خواهند داد.

53