زمزمه های تغییرات گسترده در فرمانداری های خوزستان

آیا سکان فرمانداری بهبهان بازهم بدست یک غیر بومی سپرده می شود

پدرام کسایی | پایگاه خبری بهبهان صدا:

با تغییر در راس مدیریت استان و روی کار آمدن حسینی محراب به سمت استانداری خوزستان، زمزمه های تغییرات در فرمانداری های خوزستان قوت گرفته و شنیده ها حاکی از تغییر فرمانداران در بیش از ۱۰ شهرستان خوزستان حکایت دارد.

بر اساس تحقیقات این رسانه و برخی شنیده ها از منابع، احتمال تغییر فرماندار بهبهان هم وجود دارد و گزینه هایی نیز برای سمت سرپرست فرمانداری بهبهان مدنظر مسئولان قرار گرفته است.

نکته قابل تامل در این موضوع، یکی از گزینه های پیشنهادی و تقریبا جدی برای سرپرستی فرمانداری بهبهان است، که گویا در محل مسئولیت قبلی و فعلی خود نقدها و حواشی بسیاری در خصوص عملکرد وی وجود دارد.

بر اساس قانون برای مناصب مهم مدیریتی همچون فرمانداری ها می بایست از نیروهای وزارت کشوری استفاده کرد، که متاسفانه گزینه پیشنهادی مذکور از نیروهای وزارت کشور نیست و در حال حاضر از وزارت آموزش و پرورش مامور به خدمت است.

از استاندار خوزستان و نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای انتظار می رود در وهله اول برای انتخاب فرماندار بهبهان از گزینه های توانمند بومی بهره برده و شایسته سالاری را اولویت انتخاب خود قرار دهند و در صورتی که غیر بومی بودن فرماندار ملاک انتخاب تان بود، از نیروهای با سوابق درخشان و عملکرد قوی بهره ببرید.

به هر حال شهرستان بهبهان با داشتن منابع بسیار و نیروی انسانی نخبه و توانمند، سال هاست که از سو مدیریت رنج می برد و توسعه و پیشرفت را به چشم ندیده است.

135