مشکلات کم سابقه آبرسانی به شهروندان

گلایه های بسیار مردمی از افت فشار و قطعی آب در بهبهان

افت فشار و قطعی گاه و بیگاه آب در بهبهان موجب گلایه های بسیار شهروندان شده که لازم است مدیران شهرستان و آبفا استان در جهت حل این مشکلات اقدام جدی کنند.

پدرام کسایی | پایگاه خبری بهبهان صدا:

بهبهان یکی از شهرهای نخستین در کشور است که شبکه آبرسانی در ان به اجرا درآمده است.

وجود رودخانه های دائمی مارون و خیراباد در مجاورت بهبهان نیز موجب شده که این شهر از لحاظ تامین آب پایدار برای شهروندان خود مشکل خاصی نداشته باشد.

در سال های اخیر که تنش های آبی و خشکسالی نقاط بسیاری از کشور را دچار مشکل کرد، وجود سدهای کوثر و خیرآباد و‌ ذخایر موجود این سدها که تامین کننده آب بهبهان هستند توانست مشکلات حوزه آبی در بهبهان را به حداقل برساند و شهروندان در فصول گرم سال بدون قطعی، آب شرب پایدار داشته باشند.

متاسفانه از ابتدای سال ۱۴۰۱ چندین نوبت قطعی گسترده و طولانی مدت آب موجب گلایه که بدلایل فنی رخ داد، گلایه های بسیار شهروندان را در پی داشته است.

قطعی گسترده و طولانی مدت در چند مرحله از جمله تاریخ های ۱۵ و ۱۶ خرداد در حدود ۳۰ ساعت، تاریخ ۱۳ تیرماه حدود ۴۰ ساعت و تاریخ ۱۲ مرداد ماه حدود ۲۵ ساعت موجب شد شهروندان بهبهان دچار بی آبی باشند.

از سوی دیگر افت فشار در برخی دیگر از نقاط بهبهان همچون مسکن مهر، خیابان شیخ معصومی، کوی تامین اجتماعی و …نیز مشکلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده که می طلبد مدیریت آبفا بهبهان برای حل این مشکلات و رفع نگرانی شهروندان اقدام فوری کند.

از مدیران ارشد آبفا خوزستان نیز درخواست داریم از ظرفیت نیروهای بومی نخبه و کارشناسان باسابقه و فنی آبفا جهت کم کردن مشکلات حوزه آب در شهرستان بهبهان بهره کافی را برده تا رضایت حداکثری شهروندان از خدمات این مجموعه تامین شود.

195