بهبهان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت

 

🔹به گزارش بهبهان صدا، در پی انتشار لیست آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور، بهبهان در وضعیت قرمز کرونایی و آغاجاری در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

🔹با توجه به آغاز موج جدید کرونا در کشور ضروریست تمامی همشهریان برای دریافت دوز یادآور واکسن کرونا خود به مراکز بهداشت شهرستان در تایم اداری و به مرکز شهید مرتب واقع در میدان بسیج (شیراز) در شیفت عصر از ساعت ۱۸ الی ۲۳ مراجعه کنند.

🔹ضروری است تمامی همشهریان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حتما از ماسک‌های پزشکی استفاده نمایند تا از انتقال بیماری کرونا جلوگیری به عمل آید.

🔹همشهریان گرامی، در صورت مراقبت از افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و افراد سالمند ضروریست تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در صورت عدم امکان جابجایی فرد برای دریافت واکسن می‌توانید مورد را به نزدیک ترین مرکز بهداشت خود اطلاع دهید تا مقدمات دریافت دوز یادآور واکسن در منزل برای ایشان آماده شود.

🔹 سبد واکسن مراکز سلامت شهید مرتب و شهید دست آویز (ذوالفقاری) شامل واکسن‌های نورا، سینوفارم، پاستوکووک معمولی، برکت، اسپایکوژن و رازی بوده و سایر مراکز فعال در امر واکسیناسیون دارای واکسن‌های سینوفارم و برکت می‌باشند.

🔹 تمامی افرادی که ۶ ماه از دوز قبلی واکسنشان گذشته است ضروریست برای دریافت دوز یادآور خود به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه نمایند.

🔹در حال حاضر تمامی افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند دوز یادآور واکسن کرونا را دریافت نمایند.

🔹 همشهریان گرامی، جهت دریافت خدمات نمونه گیری (تست کرونا) می‌توانند به مرکز نمونه گیری درمانگاه شهید متولی واقع در میدان هلال احمر مراجعه نمایند؛ این مرکز همه روزه در شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ آماده ارائه خدمات به همشهریان گرامی می‌باشد.

206
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *