مدیر آموزش و پرورش بهبهان

عملکرد قابل ستایش آموزش و پرورش بهبهان با کسب افتخار آفرینی در حوزه های مختلف

رسول عبدی پور در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری بهبهان صدا اظهار داشت: ۳۳هزار دانش آموز و نیروی انسان در این مجموعه هستند که مشغول تحصیل و فعالیت هستند.

وی با اشاره به پایان امتحانات و آغاز روند نام نویسی در مدارس افزود:هم اکنون ستاد ثبت نام در متوسطه اول و دبستان راه اندازی شده است البته در کنار آن سازماندهی کلی ۲۸۰۰نفر معلم در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم به ترتیب امتیاز گروه گروه به اداره دعوت و توجیه شده و سپس ابلاغ های آنها صادر میشود.

عبدی پور در ادامه با اشاره به این که چند سال است انتصاب مدیر ها از حالت انتخابی خارج شده گفت: انتصاب مدیر مدرسه طبق شرایط وآزمون انجام و انتخاب میشوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان بیان کرد: حدود۱۹۰ثبت نام کرده اند که در اواسط تیر ماه آزمونی برگذار و پذیرفته شدگان به مصاحبه دعوت شده و بر اساس نمره کتبی و مصاحبه امتیاز ها بررسی و انتخاب می شوند.

وی با اشاره به دغدغه اولیا درباره نحوه ثبت نام مدارس اطمینان خاطر داد و بیان کرد:
بازرس ها بدون اطلاع قبلی به مدارس ورود پیدا میکنند و همه ثبت نام ها را بررسی میکنند تا عدالت در این موضوع رعایت و کمترین میزان خطا شکل بگیرد.

رسول عبدی پور درباره سوال مکرر دانش آموزان و والدین برای تهیه کتب درسی پاسخ داد« کتاب های دانش آموزان
ابتدایی ۹۹درصد ثبت نام و تهیه شده‌اند و بقیه پایه ها میانگین ۸۰ درصد پیشرفت داشته که امیدواریم امسال نیز کمبودی در این مسئله نباشد.

عبدی پور به پروژه های در دست ساخت این مدیریت گریزی زد و تصریح کرد:
سه پروژه مهم شهید دکتر نگهبان ، شهید نوری نژاد و عوض نژاد نزدیک به افتتاح هستند که انشالله در آینده نزدیک در مدار تعلیم و تربیت قرار میگیرند.

خانم روشن بین مسئول اوقات فراغت این مجموعه در نشست خبری به فصل تابستان اشاره کرد: امسال دو جلسه حول محوریت کانون فرهنگی، کارشناسان تربیت بدنی ، بسیج دانش آموزی و…برگذار شده است .

وی ادامه داد: بمنظور بهره گیری دانش آموزان دوره هایی اعم از طراحی،نقاشی،خوشنویسی،سفالگری ،تربیت بدنی ،علمی فناوری،کارگاه سخنوری و ….
تحت عنوان هر دانش آموز یک مهارت و طرح تثبیت، بدون اینکه بار مالی داشته باشد عقب افتادگی دانش آموزان را تا حدودی جبران می کند.

روشن بین با اشاره به برقراری ارتباط با اداره فنی حرفه ای عنوان کرد: این ارتباط بمنظور بهره وری بهتر از امکانات انجام شده است.

حاصل طیب مسئول مقطع متوسطه دوم و کنکور با اشاره به رتبه های اخذ شده در کنکور تصریح کرد: در ۴۰سال گذشته بهبهان هیچ مدرک طلایی دریافت نکرده بود در صورتی که امسال دارای کسب مدال طلا شد.

وی در تشریح رتبه های کسب شده گفت: رتبه زیر ۱۰۰ کشوری ۹ نفر بوده که امسال به ۱۸ نفر رسید که صد در صد رشت داشتیم که البته بهبهان بیشترین شهری است که رتبه زیر ۱۰۰۰کشوری را دارا بودند.

چند سالی میشود که مقام اول هستیم با توجه به آمار دانش آموزی که درجه ۴ هستیم
در طرح تثبیت ۱۴۲ دبیر و مجموع ساعات ۴۴۳۶ساعت
دبیران به صورت کاملا رایگان کلاس تقویتی و آموزشی را برگذار میکنند حتی برای کسانی که این درس را به خوبی گذرانده باشند
المپیاد

امین اله مظفری مسئول ثبت نام ،نظارت و بازیابی عملکرد مدارس در تشریح روند ساختار ثبت نام عنوان کرد:روز های فعالیت مدارس در تیر و مرداد روز های دوشنبه و چهار شنبه است.

خانم مرضات مسئول پایه ابتدایی در تشریح وضعیت دانش آموزان ابتدایی ادامه داد: ۷۷ دانش آموز در سامانه همگام تا کنون ثبت نام کرده اند که دو پایگاه دخترانه و دو پایگاه پسرانه و سه پایگاه روستایی نیز مستقر شده است.

وی با اشاره به این که طرح تا شهریور ادامه دارد و در شهریور از آنها آزمون گرفته میشود تصریح کرد: دو پایگاه سنجش که یکی از آنها واقع در مدرسه شاهد حریت و دیگری در مدرسه ۲۲بهمن است.

 

 

367