بمناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد

بازدید و دیدار چهره به چهره دادستان شهرستان بهبهان با شهروندان در بخش ها و روستاهای مختلف شهرستان

هم زمان با هفته قوه قضائیه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان با حضور در بخش های مختلف شهرستان با شهروندان دیدار و پای درد و دل آن ها می نشیند.

پدرام کسائی | پایگاه خبری بهبهان صدا:

بمناسب هفته گرامی داشت قوه قضائیه برنامه های متنوعی از سوی دادگستری شهرستان بهبهان برگزار شد.

در ابتدای هفته قوه قضائیه رئیس دادگستری، دادستان، قضات و پرسنل دادگستری بهبهان با حضور در گلزار شهدای بهبهان با آرمان های والای شهدا تجدید بیعت کردند.

دیدار با امام جمعه شهرستان از دیگر برنامه های انجام شده بعنوان هفته قوه قضائیه بود که با حضور رئیس دادگستری، دادستان، قضات و پرسنل دادگستری بهبهان انجام شد.

در ادامه برنامه های اولین روز از هفته بزرگداشت قوه قضائیه مسئولین قضایی شهرستان بهبهان با حضور در زندان شهرستان در بازدید از بخش های مختلف زندان مسائل و مشکلات مربوطه را بررسی کردند.

در دومین روز هفته قضائیه و روز جمعه سوم تیرماه رئیس دادگستری، دادستان، قضات و پرسنل دادگستری بهبهان در نماز پر فیض عبادی سیاسی جمعه شرکت کرده و دادستان بهبهان بعنوان سخنران بین خطبه ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه قضایی شهرستان را به شهروندان ارائه کرد.

برپایی میز خدمت و بررسی مشکلات شهروندان نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در روز سوم تیرماه بود که پس از نماز جمعه در صحن امامزاده حیدر ع برگزار شده و رئیس دادگستری، دادستان و قضات شهرستان پاسخگوی مشکلات و دغدغه های شهروندان بودند.

حضور در شهر منصوریه برنامه سومین روز دادستان شهرستان بهبهان بمناسبت هفته بزرگداشت قوه قضائیه بود که علیرضا قاسمی نژاد در ابتدای حضور خود در این شهر از پاسگاه انتظامی منصوریه بازدید و با پرسنل آن گفتگو کرد.

علیرضا قاسمی نژاد سپس در جلسه با اعضای شورای شهر و شهردار منصوریه مشکلات این شهر را بررسی کرد.

حضور در مسجد امام جعفر صادق ع شهر منصوریه، شرکت در نماز جماعت و دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و شهروندان پایان بخش بازدید ۴ ساعته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از شهر منصوریه بود که علیرضا قاسمی نژاد با صبوری و متانت دغدغه ها و مشکلات شهروندان را بررسی کرد.

شایان ذکر است که بازدید مسئولین قضایی شهرستان در روزهای باقی مانده از هفته قوه قضائیه در دیگر بخش های شهرستان حضور پیدا کرده و با شهروندان این بخش ها دیدار و گفتگو خواهند داشت.

 

239