اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بهبهان برگزار شد

اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بهبهان یادواره شهدای ورزشکار شهر بهبهان با اهداء مدال قهرمانی به تیم برنده برگزار شد.

 

 

اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بهبهان یادواره شهدای ورزشکار شهر بهبهان با اهداء مدال قهرمانی به تیم برنده برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بهبهان صدا، اختتامیه مسابقات فوتسال پیشکسوتان بهبهان یادواره شهدای ورزشکار شهر بهبهان شب گذشته با حضور نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید بقایی بهبهان برگزار شد.

محمد طلا مظلومی در این مراسم با اشاره به نقش ورزش در سلامت و شادابی جامعه، اهمیت به جایگاه و پیشرفت ورزش و جوانان حوزه انتخابیه را جزو اولویت های خود اعلام کرده و از تلاش برای توسعه زیرساخت های ورزشی و رفع مشکلات رشته های ورزشی قهرمانی خبر داد.

وی در ادامه افزود: بسیار خرسندیم که ورزشکاران عزیز و پر تلاش بهبهان با توانمندی و شایستگی های بالای خود در رشته های مختلف موفق به کسب مقام های برتر و مدال های رنگین مختلف در رقابت های استانی، ملی و‌ بین المللی می شوند، که این افتخار آفرینی ها مایه سربلندی و افتخار برای حوزه انتخابیه است.

شایان ذکر است که در پایان این سری رقابت ها آئین اهدای مدال و حکم قهرمانی تیم پیمان بهبهان بعنوان قهرمان مسابقات توسط مسئولین اهدا شد.

پس از اهدای مدال و حکم تیم دوم، فنی ترین بازیکن، اقای گل، تیم اخلاق و بازبکن اخلاق، در اقدامی ارزشمند با اهدای مدال و لوح از تلاش ها و زحمات جمعی از پیشکسوتان فوتسال بهبهان نیز توسط مسئولین تقدیر و تشکر شد.

 

668