فرمانده سپاه ناحیه بهبهان خبر داد

توزیع افطاری گرم بین نیازمندان بهبهان توسط سپاه ناحیه بهبهان

فرمانده سپاه ناحیه بهبهان از پخت و توزیع هزار و پانصد وعده افطاری بین نیازمندان بهبهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بهبهان صدا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهبهان سرهنگ روح الله قاسمی خشاب با اعلام این خبر گفت: هم زمان با مبارک رمضان، امروز سه شنبه ششم اردیبهشت ماه تعداد هزار و پانصد وعده غذای گرم توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بهبهان و پایگاه مقاومت بسیج جواد الائمه طبخ و جهت افطاری با حفظ کرامت بین نیازمندان توزیع شد.

قاسمی خشاب بسیج را نیرویی از بدنه مردم و جامعه دانست و افزود: بسیج در همه حال حمایت از نیازمندان را جزو اولویت های اصلی خود دانسته و به تاسی از فرمایشات و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و فرماندهی معظم کل قوا در سال های اخیر اقدام به توزیع بسته های کمک های مومنانه و معیشتی بین نیازمندان کرده است.

وی در ادامه گفت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای انجام اعمال خیر و کمک به نیازمندان است که در روایات نیز به آن اشاره زیادی شده و به همین خاطر امروز پخت و توزیع هزار و پانصد پرس غذای گرم جهت افطار نیازمندان انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در پایان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه مبارک رمضان بر استمرار حمایت از نیازمندان با توزیع بسته های کمک های مومنانه و غذای گرم تاکید کرد.

 

418