هم زمان با شب قدر و سالروز ضربت خوردن امام علی ع انجام شد

توزیع هزار بسته معیشتی بین مددجویان نیازمند بهزیستی بهبهان

مدیر کل بهزیستی خوزستان در سفر به شهرستان بهبهان با شرکت در آئین توزیع هزار بسته معیشتی از سرای سالمندان بهبهان و در دیدار با دختران مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در ضیافت افطاری این عزیزان شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بهبهان صدا، هم زمان با شب ضربت خوردن امام علی ع مهران کریمیان سرپرست سازمان بهزیستی استان خوزستان به همراهی معاون توسعه امور پیشگیری و مسئول فرهنگی سازمان بهزیستی استان با حضور در شهرستان بهبهان در مراسم توزیع هزار بسته معیشتی به ارزش تجمیعی سه میلیارد و پانصد میلیون ریال بین مددجویان نیازمند بهزیستی شهرستان بهبهان شرکت کرد.

یلدا قنواتی رئیس بهزیستی شهرستان بهبهان که با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئول دفتر نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد با ارائه گزارشی از خیرین و دستگاه های حامی جهت تهیه این بسته ها  از سایر افرادی که در تهیه و جمع آودی این بسته های مشارکت داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

در این برنامه چند تن از مددجویان بهزیستی بهبهان به بیان مشکلات، معضلات و طرح دیدگاه های خود جهت رفع مشکلات و کاستی و بهبود شرایط رفاهی و معیشتی معلولین پرداخته که مسئولین حاضر با پاسخگویی به این عزیزان وعده برنامه ریزی جهت پیگیری درخواست آن ها با همکاری و همیاری دیگر ارگان های ذیربط دادند.

بازدید از سرای سالمندان بهبهان و دیدار با دختران مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و شرکت در ضیافت افطاری با این عزیزان پایان بخش سفر نیم روزه رئیس بهزیستی خوزستان به بهبهان بود.

 

510