آغاز به کار اولین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خواهران در شهرستان بهبهان

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان از آغاز به کار اولین پایگاه امداد و نجات جاده ای خواهران در شهرستان بهبهان خبر داد.

 

به گزارش صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ حسین مرشدبهبهانی با اعلام خبر فوق بیان کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۱۸ روز برقرار است.

 

وی گفت: در این مدت در شهرستان بهبهان علاوه بر پایگاه ثابت امداد و نجات بین شهری شهید محمود کاری که در کیلومتر ۱۷ جاده بهبهان گچساران قرار دارد، پایگاه موقت امداد و نجات خواهران در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان زیدون جنب پمپ بنزین دولت آباد آماده ارائه خدمات است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر بهبهان اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده ای خواهران برای اولین بار در جمعیت هلال احمر استان خوزستان و تنها در شهرستان بهبهان برگزار شد.

 

مرشدبهبهانی در ادامه بیان کرد: در این طرح  از ناوگان امدادی دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به صورت عملیاتی استفاده می شود و یک خودروی دوکابین کمک دار به عنوان پشتیبان در عملیات ها مورد استفاده قرار می گیرد.

او گفت: در این طرح و در هر دو پست موقت و ثابت تعداد ۳۰ نفر از امدادگران و نجاتگران واجد شرایطی که دوره‌های تخصصی پیش بیمارستانی و تصادفات جاده ای را با موفقیت گذرانده اند در این طرح با ما همکاری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بهبهان در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان  گفت: از همه شهروندان عزیز خواهش می‌کنم که اصول و موارد ایمنی در رانندگی را رعایت کنند تا ان‌شاءالله در این مدت شاهد حوادث ترافیکی نباشیم.

 

 

 

 

900