برگزاری کارگاه آموزشی کودکان با نیاز های ویژه یادگیری ویژه اولیای پیش دبستانی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری کارگاه آموزشی کودکان با نیاز های ویژه یادگیری ویژه اولیای پیش دبستانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان،  ظهر چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان با اعلام این خبر گفت : توجه به وضعیت رشد جسمی کودکان ، شناخت نیاز ها و  آشنایی با ابعاد  روانی آنان بسیار ضروری است  و  از آنجا که خانواده در تعلیم و تربیت کودکان نقش مهمی را ایفا می کند لذا والدین کودکان پیش از دبستان باید همانند مربیان، آموزش های لازم را جهت مراقبت از رشد و تربیت صحیح فرزندان بیاموزند.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی کودکان با نیاز های ویژه  یادگیری برای اولیای پیش دبستانی شهرستان بهبهان گفت: این کارگاه با همت کارشناس انجمن اولیا و مربیان ، کارشناس  پیش دبستانی و آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بهبهان و با تدریس نرگس گچ کوبان برای آشنایی اولیای نوآموزان پیش دبستانی با مفاهیم اختلالات یادگیری، راهها و علائم شناخت و نحوه درمان آن برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره ها گفت: توجه به مراحل رشد  کودکان خردسال و پیش دبستانی بسیار مهم است. پیدایش سریع تفاوت های رشدی ممکن است نشانه اولیه ای از اختلال یادگیری باشد و همیشه اصلاح مشکلاتی که زودتر شناسایی می شوند ، آسان تر است.

175