سارقان خودرو در بهبهان دستگیر شدند

🔹فرمانده انتظامی بهبهان گفت:با تلاش مستمر عوامل انتظامی سارقان خودرو در این شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش صدای بهبهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محمد عزیزی” دربیان جزئیات خبر گفت: درپی سرقت چند دستگاه خودرو درشهرستان بهبهان ، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه کاراگاهان پلیس آگاهی با تلاش مستمر وکار اطلاعاتی، سارقان به هویت معلوم را شناسایی و تحت تعقیب عوامل انتظامی شهرستان قرار دادند، افزود: عوامل گشت کلانتری ۱۲ در نیمه های شب در حین گشت زنی ، سارقان متواری را با یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده که با هوشیاری و اقدام به موقع هر دونفر متهم را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به اینکه در بررسی پلیس مشخص شد خودرو پژو پارس مورد استفاده سارقان درمورخه ۲۶ دی ماه سال جاری از شهرستان امیدیه سرقت شده است ، تصریح کرد: متهمان درتحقیقات کارآگاهان پلیس اگاهی به ۸ فقره سرقت شامل: ۳ فقره سرقت خودرو ، ۲ فقره سرقت داخل خودرو و ۳ فقره اماکن خصوصی معترف شدند.

 

وی ادامه داد: سارقان که به فروش مقداری از اموال مسروقه به یک ضایعاتی اعتراف کرده بودند طی بازدید پلیس آگاهی از ضایعاتی مورد نظر و رویت مقداری اموال مسروقه ، مالخر اموال مسروقه نیز بازداشت و ضایعاتی مهر وموم شد.

 

سرهنگ عزیزی به استرداد اموال مسروقه از جمله ۳ دستگاه خودرو به مالباختگان اشاره کرد وافزود: متهمان با دستور مقام قضائی روانه زندان بهبهان شدند.

 

342