اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در “بهبهان” /دستگیری عاملان ناامنی های اخیر شهرستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهبهان خبر داد.

🔹به گزارش صدای بهبهان به نقل از پا‌یگاه خبری پلیس، سرهنگ “حجت سفیدپوست” در تشریح جزئیات این خبرگفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه ریزی های مستمر و به منظور برخورد قاطع با مخلان امنیت و هنجار شکنان و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر وبا هماهنگی مقام قضائی، توسط ماموران پلیس شهرستان بهبهان در مدت ۴۸ ساعت عملیاتی شد.

🔹او افزود: در اجرای این طرح ماموران پرتلاش شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، ضمن پاکسازی مناطق آلوده به موادمخدر، از تعدادی کارگاه ضایعاتی و سمساری بازرسی بعمل آوردند که در نتیجه تعداد۳۰۰ گرم مواد مخدر بسته بندی شده، ۲ حقه بافور ۲ دستگاه خودرو، تعدادی کنتور آب، باطری خودرو ، مقداری آهن الات و ۳ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین تعداد ۱۰باب قلیانسرا بعلت تهدید علیه بهداشت پلمب شدند.

🔹سرهنگ سفید پوست با بیان اینکه دراجرای این طرح ماموران انتظامی با انجام تحقیات پلیسی۳ نفر ازخرده فروش مواد مخدر را دستگیرکردند، در ادامه بیان داشت: با تلاش مستمر و اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر ازعاملین آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی پراید متعلق به احدی از شهروندان را شناسایی و دستگیر کردند.

🔹این مقام انتظامی در ادامه گفت ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی، سارق پمپها وتجهیزات شبکه آب اراضی کشاورزی روستاههای دودانگه وکیکاووس که در هفته های گذشته سرقت شده بودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در حین تردد در جاده رامهرمز به بهبهان دستگیر کردند.

🔹وی افزود: در این راستا ۲ نفر مالخر اموال مسروقه که پمپ های مسروقه را خریداری کرده بودند شناسایی و ضمن دستگیری، اموال مسروقه نیز از آنان کشف وانبار ضایعاتی مرتبط نیز پلمب شد.

🔹سرهنگ “سفیدپوست” یکی دیگر از دستاوردهای این طرح را دستگیری سارقان موبایل قاپی دانست که اقدام به ضرب و جرح مالباخته بوسیله چاقو نموده بودند که بااقدامات هوشمندانه پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع محترم قضایی شده و روانه زندان شدند.

نیروی انتظامی خدمتگزار مردم نجیب وشریف شهرستان بهبهان
از حسن اعتماد شهروندان گرامی به پلیس تشکر وقدردانی مینماییم.

 

147