دادستان بهبهان خبر داد:

کشف و دستگیری عوامل ناامنی های اخیر در بهبهان/ برخورد شدید در انتظار مخلان امنیت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان از کشف و دستگیری عاملین ۳ مورد ناامنی در بهبهان خبر داد.

علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در گفتگو با پایگاه خبری صدای بهبهان گفت: در پی وقوع یک فقره آتش سوزی عمدی خودرو پراید بلافاصله مراتب در دستور کار مامورین پلیس اطلاعات قرار گرفت؛ که پس از بازبینی فیلم دوربین های مداربسته و با همکاری شاکی متهمان شناسایی شدند.

قاسمی نژاد افزود: پس از صدور دستور قضایی هر دو متهم در دو عملیات در منزل خود دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف و موتورسیکلت آن ها نیز توقیف شد.

وی در ادامه با اشاره به سرقت پمپ آب در روستای کیکاووس گفت: با دستورات قضایی داده شده به مامورین و کار اطلاعاتی، سارقین پمپ آب روستای کیکاووس نیز دستگیر شده و به اقدام خود اعتراف کردند.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان در ادامه با اعلام دستگیری عاملین حمله به مداح بهبهانی گفت: در پی حمله افراد ناشناس به مداح بهبهانی که منجر به مجروح شدن وی از ناحیه ران پا شده بود، سریعا دستورات قضایی لازم برای شناسایی و دستگیری عاملین صادر شد.

علیرضا قاسمی نژاد افزود: خوشبختانه با کار اطلاعاتی و انجام شگردهای پلیسی دو نفر موتورسوار که سوابقی همچون سرقت را نیز داشته اند دستگیر و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

دادستان بهبهان در پایان خط قرمز خود در شهرستان را امنیت اعلام کرده و بر برخورد شدید با عوامل ناامنی و برهم زنندگان امنیت شهروندان تاکید کرد.

 

893