ضرب الاجل یک ماهه دادستان بهبهان به شهرداری جواب داد

آغاز مجدد آسفالت معابر درون شهری بهبهان

با پیگیری های دادستان بهبهان، خیابان های خاکی و پر از چاله بهبهان از امروز دوباره رنگ آسفالت را به خود دید.

: پدرام کسایی| پایگاه خبری صدای بهبهان: شهرداری بهبهان با تامین قیر مورد نیاز، از امروز سه شنبه ۵ بهمن ماه آسفالت خیابان کمربندی راه و ترابری و لکه گیری چاله ها و نوارهای حفاری در برخی معابر شهری را آغاز کرد.

مدت هاست که خیابان های بهبهان رنگ آسفالت نو را به خود ندیده بود، که کیفیت پائین آسفالت و وجود چاله ها در برخی خیابان ها و معابر از سویی و از سوی دیگر عدم روکش آسفالت در پروژه های ناتمام مثل کمربندی راه و ترابری و جاده آرامستان از سوی دیگر مشکلات عدیده ای را برای شهروندان و وسایل نقلیه آن ها بوجود آورده و نارضایتی عمومی را در پی داشت.

در پی نارضایتی عمومی شهروندان از این مشکلات و انتشار گلایه های شهروندان در رسانه ها، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در راستای احیای حقوق عامه دست بکار شده و در مکاتبه با شهرداری بهبهان به آن ها دستور داد تا ظرف مدت یک ماه اقدام به آسفالت معابر خاکی و ترمیم چاله های معابر کنند؛ که امروز شهرداری با تامین قیر مورد نیاز آسفالت کمربندی راه و ترابری و لکه گیری برخی معابر را آغاز کرد.

یکی دیگر از خواسته های مکرر شهروندان عدم آسفالت محور آرامستان بوده که بارها در رسانه ها مورد پیگیری قرار گرفته و قول و وعده های مسئولین شهرداری و شورا برای روکش آسفالت این جاده را در پی داشته که متاسفانه تا کنون عملی نشده، که با توجه به مکاتبه و ضرب الاجل تعیین شده از سوی دادستان محترم این انتظار وجود دارد شورا و شهرداری هرچه سریع تر برای حل مشکل آسفالت در این جاده و رفع نارضایتی عمومی شهروندان اقدام عاجل و عملی کنند.

شایان ذکر است علیرضا قاسمی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در مکاتبه دیگر و تعیین ضرب الاجل دو ماهه از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواسته با رفع نقاط حادثه خیز و آسفالت های معیوب در جاده های برون شهری از بروز حوادث رانندگی بعلت نا ایمن بودن کیفیت آسفالت جلوگیری کند.

ضمن سپاس از دادستان محترم شهرستان جهت حساسیت ویژه و سرعت عمل در راستای دفاع از حقوق عامه، امیدواریم مدیران شهری در انجام وظایف خود اقدام بموقع و کافی را داشته، تا نیاز به پیگیری قضایی برای انجام وظایف شان نباشد.

875