آرامستانی که آرامش برای کسی نگذاشته

بیش از یک سال از تخریب جاده آرامستان بهبهان می گذرد و این مسیر همچنان خاکی بوده و آسفالت نشده است.

:

پدرام کسایی | پایگاه خبری صدای بهبهان: در آبان ماه ۱۳۹۹ و در زمان علیرضا بهادری بعنوان شهردار قبل بهبهان، در حرکتی عجیب و بدون اطلاع اعضای شورای شهر جاده دسترسی آرامستان بهبهان تخریب شد.

بهادری دلیل این کار را بهسازی و تعریض این جاده عنوان کرده و در مصاحبه با صدا و سیما قول داد در مهلت چندماهه عملیات عمرانی و آسفالت این جاده به اتمام رسیده و این محور با طراحی جدید و مزایای بهتر و بیشتر مورد بهره برداری شهروندان قرار گیرد.

حال با گذشت بیش از یک سال از شروع این پروژه، این جاده همچنان خاکی بوده و رنگ آسفالت به خود ندیده است.

شورا و شهردار جدید بهبهان نیز در شروع بکار خود یکی از وعده هایشان را پیگیری آسفالت حداقل یک باند از این جاده عنوان کرده بودند.

ولی حساب خالی و بدهی های برجامانده از دوره های قبل شهرداری عملا این کار را سخت کرده و باید منتظر معجزه ای برای تخصیص قیر برای آسفالت این جاده ماند.

شهروندانی که روزانه و بویژه در مناسبت ها و شب جمعه ها برای زیارت اهل قبور خود در این مسیر تردد می کنند از مسئولین شهرستان بویژه نماینده و فرماندار می خواهند برای تامین قیر مورد نیاز جهت آسفالت این جاده تلاش مضاعفی داشته باشند.

از شهرداری بهبهان نیز درخواست می شود در ایام شلوغ و پرترافیک نسبت به بازگشایی هر دو درب آرامستان برای کاهش ترافیک در ورودی اقدام کنند.

 

1282