فرماندار بهبهان در دیدار با اصحاب رسانه مطرح کرد

🟢۹ اتاق عمل ساخته می‌شود و باغ ویلاهای غیر قانونی تخریب خواهند شد

🟢مهندس زمانی اصل فرماندار بهبهان در دیدار صمیمانه با اهالی رسانه ضمن تشریح اقدامات اخیر فرمانداری،به سوالات خبرنگاران بهبهان پاسخ گفت.

🟢 زمانی اصل که به همراه معاونین خود میزبان اصحاب رسانه بود، از انعقاد قرارداد احداث ۹ اتاق عمل و ۳۵ تخت ICU تا پایان سال دربیمارستان ولی عصر خبر داد، وی با یادآوری کسب رتبه اول واکسیناسیون کشوری ،درخشش دانش آموزان وحوزه آموزش و پرورش از تلاش مدیران این دستگاه ها ونیز همراهی مردم برای مشارکت درطرح واکسیناسیون تشکر نمود.

🟢زمانی اصل از کاهش تنش آبی در شهرستان علی‌رغم کمبود آب و کاهش سفره های زیرزمینی و مقابله آرام اما اساسی با پدیده زمین خواری سخن گفت و از عزم مجموعه مدیریت شهرستان برای تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی خبرداد.

🟢فرماندار بهبهان درپاسخ به پرسش‌های متعدد اهالی رسانه،توضیحاتی درباره تلاش برای شناسایی معتادان متجاهر،بحث کارتن خوابها، سرقت کابل های مسی و مخابراتی و عدم فعال بودن برخی روابط‌عمومی ها ارائه کرد و تاکید نمود پیگیر رفع دغدغه‌های مردمی است که از طریق اهالی رسانه خواسته‌های خود را مطرح می‌کنند.

🟢بحث اسفالت جاده آرامستان، نحوه جذب نیرو در یکی از دستگاه‌های دولتی، کمبود تجهیزات آتش نشانی، مبحث ایجاد پارکینگ طبقاتی برای کاهش ترافیک و توجه ویژه به اشتغال‌ جوانان بیکار بهبهانی ،از دیگر دغدغه‌های مطروحه از سوی جامعه مطبوعاتی در دیدار با فرماندار و جمع معاونین فرمانداری بود.

🟢فرماندار بهبهان درپایان با اشاره به کمبود آب و عدم امکان توسعه کشاورزی از طرح خود برای ایجاد گلخانه ها جهت اشتغال پرشمار و پایدار سخن گفت و از خرید برخی تجهیزات فرودگاهی و نیز تامین آسفالت بطور ویژه و فراسازمانی برای جاده آرامستان خبر داد.

 

327