افتخار آفرینی دانش آموز نوجوان بهبهانی با قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی استان خوزستان در رده بزرگسالان

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از افتخار آفرینی دانش آموز نوجوان بهبهانی با قهرمانی در مسابقات کشتی فرنگی استان خوزستان رده بزرگسالان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش بهبهان ظهر یک شنبه ۷ آذر ماه ۱۴۰۰ رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی استان خوزستان در رده بزرگسالان در شهرستان دزفول با حضور تیم کشتی فرنگی شهرستان بهبهان برگزار شد.

وی توضیح داد: این مسابقات با قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی فرنگی شهرستان بهبهان برای اولین بار در تاریخ کشتی فرنگی شهرستان همراه بود که دانش آموز نوجوان بهبهانی احمد رضا محسن نژاد(پایه دهم دبیرستان شهید مطهری شهرستان) مقتدرانه و با شکست دو قهرمان جهان در وزن ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب عنوان قهرمانی و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان در پایان کسب این موفقیت را به جامعه ی تعلیم و تربیت، ورزشکاران و ورزش دوستان شهرستان، حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، روح الله دهملای مربی تیم کشتی، قاسم باج سرپرست تیم، دانش آموز افتخار آفرین و خانواده ایشان تبریک گفت و برای ایشان در مسابقات کشوری آرزوی موفقیت کرد.

328