به گزارش پایگاه خبری صدای بهبهان به نقل از  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان، صبح امروز دوشنبه دهم آبان ماه رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان بهمراه جمعی از روئسای هیات های ورزشی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان دیدار کردند.

🔹دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهبهان در این دیدار با تاکید بر ترویج و توسعه ورزش بعنوان عاملی موثر در افزایش سلامت جسم و روح، توسعه ورزش را راهکاری برای کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

🔹علیرضا قاسمی نژاد با تقدیر از تلاش ها و اقدامات هیات ها و ورزشکاران، از باشگاه داران و سالن های ورزشی خواست از فروش محصولات ممنوعه و مکمل های غیرمجاز در اماکن ورزشی بشدت پرهیز کنند.

🔹در ابتدای این جلسه حسین خود رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان با عرض تبریک به دادستان جدید شهرستان، گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در حوزه ورزش قهرمانی و ورزش های همگانی در بهبهان را ارائه کرد.

🔹روئسای هیات های کوهنوردی، دوچرخه سواری و اسکیت نیز در این جلسه با ارائه گزارش عملکرد هیات های خود، با بیان برخی موانع و مشکلات خواستار ارائه راهکار و حمایت از سوی دادستان محترم شهرستان جهت رفع مشکلات و توسعه ورزش در سطح شهرستان شدند.

 

107
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *